Reviews over San Pedro de Atacama

Echte aanrader

E.Bonder,
    3-4-2015

All inclusive, dus incl. bv trips naar de geisers, zoutvlakte, Tara Atacama etc...paardrijden, biken, wandelen etc...je verveeld je geen dag en zeer bijzondere omgeving.

Zeer gastvrij, goede maaltijden, mooie kamers...

Leuk Hotel

Chris,
    9-7-2012

Don Thomas is een leuk ruim hotel nabij het kleine gezellige centrum van San Pedro. Kamers zijn schoon en de service is perfect. Eten en ontbijt is erg goed. In het hotel is weinig te doen, maar je gaat niet naar San Pedro de Atacama om op je hotel te zitten. Aanrader!

slapen in een woestijnstad

Conny,
    22-11-2011

Hotel Don Raul ligt in het stoffige woestijnstadje San Pedro in de noordchileense Atacama woestijn. De kamers liggen rondom een binnenplaats met zithoekjes. De kamers hebben voldoende ruimte en goede badkamer, alleen was er niet altijd warm water. Het ontbijt is uitgebreid met o.a. heerlijk vers gebakken brood, beleg, fruitsalade en sapjes. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Eenvoudig, maar goed te doen

johnstiller,
    24-12-2010

De kamers zijn eenvoudig, maar het kan er goed mee door. Nadeel is dat de hele linkerrij aan de voorkant (getint glas) niet te verduisteren is en de zon schijnt vanaf zeer vroeg fel naar binnen. Onbegrijpelijk dat ze daar geen gordijntje voor kunnen plaatsen. Je moet bijna wel je ogen bedekken, het zonlicht is zeer fel. Het ontbijt is niet inbegrepen en indien wel, eenvoudig, maar je hebt geen honger meer achteraf. Ernaast zit een zeer sympathiek winkeltje, ook om je was te laten doen. Twee zussen die alles voor je doen. Als in Tambillo het ijs een beetje gebroken is, is het er leuk. De gang nodigt uit tot zitten en kletsen tot in de avond laat en dat kan geluidsoverlast veroorzaken, maar kan ook gezellig zijn. Er is parkeergelegenheid op het terrein. De ligging is perfect. Maak excursies, geweldig!

Ideale ligging in centrum stadje

Inge0511,
    26-11-2010

Simpel hotelletje op 250 m van het centrum van San Pedro de Atacama (2500 m boven zeespiegel)

Geen airconditioning

Redelijk groot zwembad, met een tiental ligstoelen.

Standaardkamers zijn redelijk ruim met goed uitgeruste badkamer.

Het restaurant is niet echt een aanrader, maar er zijn een grote hoeveelheid van restaurants en bistro's in de buurt. Meer bepaald de open-air bistro aan de overkant van de ingang van de hosteria wordt uitgebaat door een Française.

Daar kan men lekker eten met verse ingredienten.

Laat U verleiden door een ijsje van lokaal fruit.

San Pedro de Atacama scoort een 8,9 uit 10, op basis van 15 reviews