Sorteren

Reviews over Puyehue

Erg mooi hotel

heer Verbraeken
    20-4-2012

Zeer gemakkelijk, de all-inclusive en goede kwaliteit.

Luxueus hotel in schitterende omgeving

Anneke
    28-8-2009

We waren eind april in dit eerste All Inclusive vijf sterren hotel in Chili. Het is gelegen in een schitterende omgeving, waar de herfst toen al begon te kleuren. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Men kan volop aan allerlei activiteiten deelnemen. Komend van een rondtoer door Chili hebben we genoten van de thermaal baden en verschillende uitstekende restaurants met de lekkerste desserts.

terugkomertje: superrelaxed, mooie natuurligging

Marjo
    21-10-2008

Ondanks het slechte weer tijdens ons verblijf hebben we heerlijk kunnen genieten, zowel indoor van de thermale baden, de massages en het heerlijke eten, als outdoor van de uitzichten op het meer en de wandelingen vanuit het hotel

minpunt: te veel gezinnen met (kleine) kinderen

Lachwekkend luxueus hotel, maar dat kan soms heerlijk open

E.H. Klasens
    5-1-2007

Lachwekkend luxueus hotel, maar dat kan soms heerlijk zijn! Zalige open haarden, vriendelijk personeel. Indien nodig hulp bij internetten. Eten 'normaal', niet veel te merken van overige luxe.

Enorm groot hotel, prachtige ligging, je moet wel van de

eveline holtrop
    1-3-2006

Enorm groot hotel, prachtige ligging, je moet wel van de massaalheid houden, aan het strand ligt refugio del Puyehue een onderdeel van het hotel, waar je ook kunt overnachten. Dat ligt aan het meer en is mijn inziens veel romantischer. Het eten is erg lekker en gevarieerd, met veel lokale produkten. Voorzieningen zijn groot in het hotel ook voor kinderen. Kamers ruim en goed.

Bijna niemand spreekt engels van de staf, dus enig woordje spaans zou makkelijk zijn. Yourin Travel is er ook geweest, zie website.

Puyehue scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews