Reviews over Punta Arenas

Goed hotel gelegen in het centrum

Sylvia,
    21-3-2017

Hoewel het hotel al zeer oud is zijn de kamers, die geheel in barokstijl zijn ingericht, goed verzorgd.

Wij hadden een ruime kamer.

Het ontbijt was redelijk.

gunstig gelegen, hotel in mooi gebouw gehuisvest.

Henk,
    8-4-2013

Het hotel ligt in het centrum van Punta Arenas. Van hieruit kun je makkelijk door het stadje lopen. Het hotel en de kamerinrichting zijn duidelijk niet nieuw, maar alles is netjes en schoon. De matrassen waren van goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk.

Mooi historisch hotel!

Esther,
    10-6-2011

Het voormalige huis van de oprichtster van Punta Arenas dat nu omgebouwd is tot hotel, een paleisje! Het is goed onderhouden en dient deels als een museum.

Kamers zijn van mooie grootte goed verzorgd en netjes. Van alle gemakken voorzien. De receptie is eigelijk een grote tafel, maar word vriendelijk en goed geholpen, het restaurant in de serre is erg goed en de opmaak is prachtig. Het museum is dmv een tussenduer te bereiken, maar vraag wel eerst even voor de openingstijden want die wisselen nog wel eens.

Het hotel ligt meteen aan Plaza des Armas heel centraal, vlak aan de Zee, winkels en restaurantjes liggen op een minuutje lopen afstand, en genoeg keuze.

Een aanrader voor Punta Arenas.

Natuurlijk ligt vlakbij een modern groot hotel, maar dit is kleinschalig, persoonlijker en heeft veel meer sfeer.

Geen 3 maar ook geen 4 sterrenhotel

J.A. Lanting,
    23-1-2010

Bediening is vriendelijk en 24 uur van de dag beschikbaar. Je kunt goed met Engels uit de voeten. Avondeten is ronduit slecht. Er wordt niet moeilijk gedaan over welk soort maaltijd er op welk moment van de dag wordt gegeten. een snack als diner is geen probleem. Kamers zijn gehorig. Hotel is vrij eenvoudig, zeker voor een 4 sterrenhotel. Locatie is rustig met vrij zicht op zee. Centrum ligt op loopafstand.

Prachtig monumentaal hotel

Michel,
    3-1-2010

Prachtig monumentaal hotel in het kleine centrum van Punta Arenas. Mooie ruime kamers. Alleen ontbijt, maar op loopafstand zijn vele leuke restaurantjes. Op loopafstand van de Straat van Magelhaes (te zien vanuit hotel aan het einde van de weg). Tip: mooie bijzondere kerkhof van Punta Arenas (te lopen). Gelegen aan het centrale plein van Punta Arenas.

Punta Arenas scoort een 6,7 uit 10, op basis van 4 reviews