vakanties Puerto Varas

Reviews over Puerto Varas

midden in de natuur, klein paradijs

Vincent,
    4-1-2013

Zeer goede accomodatie met uitstekende service en zeer vriendelijke eigenaars die met alles helpen. Prachtige trekkings mogelijk, rafting, etc

Overweldigend uitzicht van topkamers

M,
    30-12-2012

Casa Kalfu biedt uitzicht op de drie vulkanen rondom Puerto Varas, met name de Osorno vulkaan en ligt op loopafstand van het kleine, maar gezellige stadscentrum.

prima hotel

c_branje,
    18-2-2011

Hotel ligt op een heuvel net buiten de stad, centrum op circa kwartiertje lopen. (Terug heuvelop iets langer.)

Prachtige ruime kamer met uitzicht op de stad. Vooral 's avonds erg mooi uitzicht met alle lichtjes. Het eten is erg goed.

echt fantastisch!

tania,
    7-2-2011

heel gezellig, ontzettend vriendelijk personeel en heel fijne omgeving

Prima hostel

Judith,
    29-12-2010

Deze hostel ligt een klein stukje lopen van de hoofdstraat. Een erg rustige locatie.

De hostel wordt verwarmd met houtkachels, waardoor er vaak een erg doordringende geur in het gebouw hangt. Het is een gezellig huis, waar je met z'n allen aan 1 tafel ontbijt. Ontbijt is voldoende, niets bijzonders.

Badkamer en toiletten zijn schoon, maar erg ouderwets en slecht afgewerkt.

De kamers zijn ruim en de bedden liggen erg fijn.

Puerto Varas scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews