Bed and Breakfast Erratic Rock 2

1 review over Bed and Breakfast Erratic Rock 2 in het Nederlands

Zeer vriendelijke eigenares

Jan v.d. Berk
28-1-2011

Zeer vriendelijke eigenares. Doet alles voor je! Accomodatie is redelijk en schoon, al schrik je bij aankomst wel even.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erratic Rock 2 in Puerto Natales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erratic Rock 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.