Reviews over Puerto Natales

Zeer vriendelijke eigenares

Jan v.d. Berk,
    28-1-2011

Zeer vriendelijke eigenares. Doet alles voor je! Accomodatie is redelijk en schoon, al schrik je bij aankomst wel even.

Net authentiek hotelletje

Michel,
    3-1-2010

Hotel Los Glaciares ligt op loopafstand van de Baai van de Laatste Hoop, de Seno Ultima Esperanza, met zijn zwarte zwanen. Eenvoudig hotelletje, dat de sfeer van het afgelegen Puerto Natales goed uitdrukt. Ook het kleine centrum ligt op loopafstand van het hotel. De opvallende bomen van Puerto Natales staan naast het hotel. Leuk hotel om in deze omgeving te overnachten.

Helemaal prima

MF,
    2-1-2010

Voor en na trekking in Torres hier geslapen; zeer schone kamer en, in tegenstelling tot in Argentinie, voldoende warm water om lekker te douchen. Personeel was zeer vriendelijk en heeft goed op onze achtergebleven bagage gepast. Ontbijt was niet uitgebreid (maar naar Argentijnse begrippen zeer behoorlijk), maar wel oke.

Dit is een leuk hostal in Puerto Natales

Pleuni,
    14-1-2008

Dit is een leuk hostal in Puerto Natales. Prima ligging ook. Maar het is vooral mooi ingericht, mooie kamers, een fijne woonkamer, kleinschalig met maar 5 kamers en goed ontbijt. De manager Ursula spreekt alleen maar Spaans, maar is zeer behulpzaam!

Goede hotels in Puerto Natales zijn duur

Kees Engelhart,
    22-4-2007

Goede hotels in Puerto Natales zijn duur. Wie design wil gaat naar Indigo, wie geld heeft kiest Remota. Dit is een goed alternatief mits je een gerenoveerde kamer aan de voorzijde hebt. Fris en goede bedden. De oude kamers zijn hun geld niet waard. Betaal daarom vooraf de zeezicht toeslag en kom op tijd, voordat de tourbussen komen. Goede ligging, dicht bij alle faciliteiten van het stadje.

Puerto Natales scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews