Reviews over Puerto Guadal

Een van de bijzonderste accomodaties ooit.

Esther,
    23-5-2011

De gastvrouw zegt tegen ons: jullie hebben de leukste kamer van het park( ja,ja dachten we) En we krijgen op 14 februari een heuse boomhut, ruim smaakvol inricht, met complete badkamer en openslaande tuindeuren met prachtig uitzicht over het park en het grote meer met daar achter sneeuw getopte bergen. Wat wil je nog meer? Het eten was van goede kwaliteit en meestal echte chileense gerechten. personeel vriendelijk en behulpzaam. Het hoofdgebouw wat een leuk gebouw, mooie uitzichten in de ontbijt en diner ruimte, relax stoelen een aprate indeling van het huis met leuke en verassende elementen.Veel activiteiten wordn aangeboden. Een aanrader!!!!!!

Puerto Guadal scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews