Hotel Landhaus San Sebastian

Hotel Landhaus San Sebastian

1 review over Hotel Landhaus San Sebastian in het Nederlands

geweldige ervaring om hier te mogen overnachten!

Ciska Meijer van Putten
5-12-2016

Ongedwongen, heel gastvrij, gezellig en geweldig lieve mensen die alles voor hun gasten over hebben. Ik heb geen minder goede ervaringen te melden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus San Sebastian in Pucon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus San Sebastian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.