Hotel Pichilemu Surfhostal

Hotel Pichilemu Surfhostal

Laatste review

goede sfeer, gastvrij, lekker eten, goede kamers, wat wil je nog meer - marcel zorgt uitstekend voor zijn gasten!

2 reviews over Hotel Pichilemu Surfhostal in het Nederlands

best place to be in pichilemu

Annelies
      6-2-2009

2008

een super plek

bart joon
          10-8-2008

een authentiek zuid-amerikaans plaatsje met een super super surfspot. Hostal ligt aan het strand. Uitzicht op zee. Een fijne plek om te vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pichilemu Surfhostal in Pichilemu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pichilemu Surfhostal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.