Hotel Kaimana Inn

Hotel Kaimana Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Kaimana Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kaimana Inn in het Nederlands

Bijzondere plek op een bijzondere locatie.

Judith, 29-12-2010

Dit hotel heeft slechts enkele kamers en wordt gerund door Marcelo en zijn familie. Daarnaast hebben ze ook een restaurant, waar je prima kunt eten.

De kamers zijn ruim en mooi, de badkamer ok. Alles wordt dagelijks gepoetst. Alle kamers liggen aan een overdekte binnenplaats, waar ontbijt geserveerd wordt en je kunt zitten. Het ontbijt bestaat grotendeels uit lokale producten (meeste uit eigen tuin) en is heerlijk. Marcelo is tevens gids en houdt van dit vak. Welkom met bloemenkrans en vruchensap uit eigen tuin! De tours die het hotel aanbiedt zijn duur, maar wel de moeite waard. Marcelo weet ongelooflijk veel over het eiland te vertellen. Zijn service is weergaloos! Wanneer we voor een gesloten poort staan tijdens de tour, gaan we de volgende ochtend terug en krijgen we ook een halve dag tour extra cadeau! Niets is teveel, Marcelo rijdt ons overal naartoe.

Paaseiland is zelf al bijzoner, maar deze familie maakt het helemaal af!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaimana Inn in Paaseiland / Easter Island / Isla de Pasqua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaimana Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaimana Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.