Hotel Playa Campanario

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Campanario voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Playa Campanario

Nunca mas

Verónica gutierrez
16-11-2011

Es una pena ver un centro de turismo tan mal trabajado. Está bién ubicado a unas dos cuadras de la playa, no posee una vista al mar porque se encuentra en una calle perpendicular a la Avda. Del Mar. De ahí todo mal, sus intalaciones dejan bastante que desear, alfombras de la pieza en muy mal estado, muebles en mal estado, televisores antiguos,ropa de cama vieja al igual que las toallas. El servicio de comida pésimo, nos sirvieron una cena preparada a la rápida y sin ningún esmero, y lo peor incluía un pisco sour que mas parecía una limonada, siendo La Serena una zona pisquera, que pensaran los extranjeros que visitan este lugar....que pena....Mala experiencia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Campanario in La Serena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Campanario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playa Campanario scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.