Reviews over Iquique

Heerlijke plek!

Annie & Peer,
    17-10-2009

Het Radisson hotel in Iquiqui is een perfect hotel om lekker uit te rusten en bij te komen van avonturen in de Atacama. Van hieruit kun je goed de stad verkennen. Je dient dan wel even een taxi te pakken of met je eigen huurauto te gaan als je die hebt. Ligging aan zee, ramen kunnen open voor frisse zeelucht. Lekker zwembad, niet al te groot. Restaurant klein, maar voldoende. Gratis internetgebruik in lobby, vriendelijke receptie. Voldoende parkeerruimte voor auto's.

Absolute top voor geen geld

Ginirover,
    25-11-2007

Absolute top voor geen geld. Schitterend gelegen, midden in het centrum, leuke bar, gratis internet, vriendelijke bediening, gigantisch grote kamer met een extra grote TV en twee badkamers.

Volgende keer in Iquique gaan we zeker terug naar dit hotel

Iquique scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews