Sorteren

Reviews over Hanga Roa

Goede uitvalsbasis, oprechte hartelijkheid!

Esther
    13-4-2011

Een kleinschalige accomodatie gerund door de familie. Ze zijn vriendelijk, hartelijk nodigen je uit voor een gratis welkom barbeque samen met de andere gasten en de familie. Erg leuk. De heer des huizes spreekt goed engels, net als dochter. Vrouw des huizes spreekt alleen spaans, maar met handen en voeten weet je toch te communiceren indien je spaans heel slecht is. De kamers zijn schoon en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Op wat afgevallen tegeltjes, lampjes die het niet doen,was alles prima. Bed ligt lekker, goede harde straal warm water, een gezellige gezamelijke keuken waar je gebruik van kunt maken.

Het ontbijt is echt super. Elke dag iets anders van een gebakken ei, tot een kipspiesje, pannekoekjes enz.In 6 dagen elke dag iets anders gegeten. samen met de standaard broodjes met zelfgemaakte jam, kaas/ham, koffie en thee vers vruchtensap en een bordje vers fruit uit eigen tuin. Een aanrader voor reizigers die niet van standaard hotel houden, maar voor de mensen en hun cultuur.

Gezellig hotel

Els Buil Bruna - Kupers
    21-5-2009

Het hotel is schoon, de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is van mindere kwaliteit, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben ons hier prima vermaakt.

prima locatie

francois
    1-2-2009

lilli en tadeo worden na al die jaren wat routineus maar zeker een prima plek om te verblijven iets te duur mar vergeleken met de hotel prijzen en het hoge prijspeil op paaseiland oke

kamer oud maar netjes/schoon

ontbijt mager

service eerlijk

uitzicht prima

locatie ideaal echt goede locatie

rustig en toch dicht bij alle voorzieningen.

een zeer goede plek om in rapa nui te verblijven

Manu Nui Inn ligt gunstig: aan de noordrand van de Hanga &

Andrew
    18-6-2008

Manu Nui Inn ligt gunstig: aan de noordrand van de ‘hoofdstad’ Hanga Roa (15 minuten lopen naar het haventje) en vlakbij een paar mooie beelden van complex Ahu Tahai (ideaal voor zonsondergang foto’s). Bovendien hebben alle kamers uitzicht op de oceaan. Weinig geluidsoverlast, of het moet zijn van een zwerfhond of haan die je overal tegenkomt.

Ruime en schone kamers met eigen douche & toilet en een terrasje voor de deur. Ook het ontbijt is prima met iedere dag iets anders en echt vers fruit. Helaas geen zwembad of toegang tot internet. Het hostel verhuurt ook een terreinwagen voor circa 60 usd per dag. Wanneer je komst bekend is, zal iemand je op de luchthaven komen ophalen. De eigenaresse en haar dochters helpen je graag met alles maar spreken spaarzaam Engels. Bevestiging van de reservering kan soms uitblijven aangezien op het eiland internet en telefoon niet altijd vlekkeloos werken.

Dit hotel/hostel is een geschikte uitvalsbasis om al het moois van Rapa Nui zelf te ontdekken.

Tadeo & Lily is de ideale plek om op Paaseiland te Tadeo

kees de groot
    11-8-2007

Tadeo & Lily is de ideale plek om op Paaseiland te verblijven. Tadeo is een afstammeling van de oorspronkelijke Paaseilanders. Lily, zijn Franse vrouw, is al 20 jaar actief op het eiland en heeft ontzettend veel historische en archeologische kennis. Schone en ruime kamers, prima ontbijtje. En prachtig uitzicht op de branding waar Surfers dag en nacht proberen staande te blijven.

Echt een prima adres als je naar Paaseiland gaat