Reviews over Chile Chico

fantastisch uitzicht.

Hans Visser,
    14-3-2009

Om er te komen is een 4-w drive aan te bevelen.

Voorwielaandrijving lukt ook wel redelijk

Als je er bent wil je liever niet meer weg.

Stefan (Ned.) en Andres (Ch) zijn uitmuntende gastheren.

Mooiste uitzicht na vele jaren van wereldreizen

Kire Agnirev,
    10-2-2007

Mooiste uitzicht na vele jaren van wereldreizen....! Azuurblauw meer, gletsjers, glooiend natuurgebied. Innemenede bediening (Nederlands), unieke trips (vliegen boven St Valentin ,gigantisch ijsgebied, marmergrotten, gletsjertochten, fly-fishing etc etc

We hebben absoluut een fantastische vakantie achter de was

Familie Oostrum,
    3-2-2007

We hebben absoluut een fantastische vakantie achter de rug!

Het was erg leuk dat de baas een nederlandse man was.

De kinderen van de eigenaar hielpen in de bediening in het restaurant en dat was nog wel het beste!

Dat was zo leuk om te zien!

Het was allemaal zo gezamelijk. De tripjes en de wandelingen waren ook uitstekend. We sliepen in zeer confortabele bedden en er was een prachtig uitzicht!

Een uniek plekje dus!

Zelden zijn we zo onder de indruk geweest van van het en

Caroline Schmitz,
    10-6-2004

Zelden zijn we zo onder de indruk geweest van van het uitzicht en de indrukwekkende natuur als in El Mirador.

Na alle drukte in Nederland is het meer dan een verademing om van de stilte van de natuur te kunnen genieten. Na drie dagen Guadal waren we weer vol energie en genoten met volle teugen van de leuke en avontuurlijke programmas die het resort ons bood. Meer dan een aanrader.

Chile Chico scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews