Reviews over Arica

Op zijn Chileens! kamers comfortabel en hotel ok, maar de

Frank Teeuwisse,
    27-8-2006

Op zijn Chileens! kamers comfortabel en hotel ok, maar de spirit ontbreekt, en zo ontbreekt er aan alles wat goed is wel iets. Niets is echt af.

Perfecte uitvalsbasis om het unieke Parinacota en Lago Chungara te bezoeken. Doe het op één dag, reis bij voorkeur in konvooi of met twee auto's (als er iets gebeurt ben je erg hulpeloos), en overweeg serieus om een fles zuurstof mee te nemen. Op één dag van 0 naar 4600 meter hoogte en terug is geen sinecure.

wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel

ann battes,
    8-9-2005

wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Vriendelijke bediening, service was super we werden op onze wenken bediend. Onze kamer was netjes niet al te groot maar voor ons tweetjes prima. We hadden voor een deel zicht op zee wat het natuurlijk wel bijzonder maakte

Arica scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews