Reviews over accommodaties in Chili (Chile)

Voor herhaling vatbaar

Anita,
    23-11-2018

Gezellig hotel in het centrum van Santiago de Chili. In de buurt van verschillende bezienswaardigheden. heel erg goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Erg mooi hotel

heer Verbraeken,
    20-4-2012

Zeer gemakkelijk, de all-inclusive en goede kwaliteit.

Net hotel

fikkie,
    19-2-2010

Hotel ligt in het centrum van de stad. Van hieruit kun je veel bereiken.

's Avonds was het wel geen prettig gevoel om naar buiten te gaan.

Luxueus hotel in schitterende omgeving

Anneke,
    28-8-2009

We waren eind april in dit eerste All Inclusive vijf sterren hotel in Chili. Het is gelegen in een schitterende omgeving, waar de herfst toen al begon te kleuren. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Men kan volop aan allerlei activiteiten deelnemen. Komend van een rondtoer door Chili hebben we genoten van de thermaal baden en verschillende uitstekende restaurants met de lekkerste desserts.

terugkomertje: superrelaxed, mooie natuurligging

Marjo,
    21-10-2008

Ondanks het slechte weer tijdens ons verblijf hebben we heerlijk kunnen genieten, zowel indoor van de thermale baden, de massages en het heerlijke eten, als outdoor van de uitzichten op het meer en de wandelingen vanuit het hotel

minpunt: te veel gezinnen met (kleine) kinderen