Reviews over accommodaties in Zambia

Fantastiche plek !

Jan Hein
    10-7-2011

Track en Trail is in een woord GEWELDIG ! Kirsten Gottenkieny heeft aan de Luangwa Rivier in de afgelopen jaren hier een geweldige plek gecreerd. Slechts 10 minuten rijden van de ingang van het South Luangwa National Park, is deze lodge gelegen aan een kronkelende rivier, vol met nijlpaarden en krokodillen. Zeer goede gidsen, die ook ervaren safari-gangers als wij elke keer weer nieuwe dingen kunnen vertellen. Eten is uitstekend, tussen de safari's door heerlijk relaxen aan het zwembad EN oppassen, want olifant en nijlpaard lopen gewoon over het terrein. Bijna dagelijks dus !

Guards weten ons steeds op tijd te waarschuwen ( ieder huisje heeft 24 uur per dag eigen bewaking !). Gelukiig kleinschalig gebleven.

En hoe gemakkelijk is het niet, dat Kirsten Nederlandse is. Geweldig goeie gastvrouw. Hier gaan we naar terug om nog echt wild te zien en vaak genoeg met slechts weinig andere auto's in het park. Laat iedereen maar naar Kenia, Tanzania of Zuid Afrika gaan, wij dus niet !

aan de rand van het nationaal park

astridD
    30-1-2011

je staat hier met je tentje aan de rand van het nationaal park, aan de rivier! Voorzien van zwembad en bar.Om 16 uur steken de olifanten de rivier over, zeker de moeite waard om daar naar te kijken. Zeer veel apen op de camping.'s nachts lopen de olifanten,hyena's en hippo's over de camping. Prima douches en toiletten, met soms een boomkikker ergens. Goed verzorgde game-drives.

mooie plek in south luanga

Koos
    15-11-2010

leuke simpele chalets, waar het wild vrij rondloopt, ook2 dagen op wandelsafari geweest. vriendelijke personeel, alles is mogelijk, goed eten, lekker de ruimte. mooie omgeving, uurtje rijden van het vliegveld.

zwembad met uitzicht op nationaal park

astrid
    2-12-2009

wij hebben gekampeerd op de campsite van wildlife, dus niet in lodges. Heerlijke bar, heerlijk zwembad met uitzicht op de luangwa rivier en nationaal park.Prima douches en toilettten, al zit er soms een boomkikkertje ergens. Tussen 16 en 18 uur steken de olifanten de rivier over!'s nachts/vroeg in de ochtend lopen de hyena's, nijlpaarden en olifanten over de camping.Wat een belevenis! Geweldige game-drives gemaakt zowel 's ochtends als 's avonds (georganiseerd door het park zelf)

Prachtige plek met mooi uitzicht.

Marijke Groen
    2-8-2009

We hebben hier genoten van de gastvrijheid en de natuur.

De olifanten liepen door de tuin en we werden na het eten in het restaurant altijd door een "bodyguard" naar huis gebracht.

Track and trail ligt vlakbij het South Luanga park.