Chalets Italië

• 1.141

wintersport chalets Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Goed verblijf in een superskigebied

Marije,
    25-2-2019

Mooi verblijf in een heerlijk skigebied. De eerste dagen hebben we in Val Gardena en dichtstbijzijnde skigebieden geskied. Op een van de laatste dagen hebben we ook de Selva Ronda geskied. Mooi hoe je af en toe met een afslag op de mooiste bospaden en rustige skipistes komt. Het hotel had prima kamers en een sauna. Het eten was lekker en elke dag werden we verwelkomd met een lekker borrelhapje en een drankje.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kneiter weekje in de dolomieten

Timo Kragting,
    19-2-2019

Heb me zelden zo welkom gevoeld bij een accommodatie

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geweldig

Fam. Hedriks,
    18-2-2019

Wat een team staat er in het huis. Vanaf min een tot de laatste min staan ze voor je klaar en rennen casper en daniek heen en weer om alles op te lossen. Wat hebben wij genoten van onze vakantie dankzij die twee. Top

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig chalet. Ruim van opzet.

Nathalie van Bergeijk,
    16-7-2018

Wat hebben wij een super week gehad hier. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog heel veel leefruimte. Ideaal als je met kinderen gaat die hebben ruimte genoeg om hun ding te doen. Het chalet heeft mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op de Langkofel en de skipistes. Je kunt naar de lift lopen, maar wij pakten de skibus. Die stop direct voor de deur. Je bent dan binnen een minuutje bij de lift. De staf kookte super. Ook kindermenu's. Waren schatten van mensen. Onze complimenten. Hopelijk komen ze komende winter weer terug. Voor het eerst in Val Gardena geskiet, maar wat een groot en mooi gebied is dat zeg. En de après-ski is hier ook fantastisch, gewoon op z'n Oostenrijks. In Sankt Christina bij de afdaling richting het chalet zit een hele gezellige aprèsskitent. Goeie dj zit daar, die snapt hoe je een gezellig sfeertje maakt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Echt een aanrader.

Marc Plooy,
    12-3-2018

Het skigebied is echt fantastisch. Heel uitgebreid en variërend. De skibus stopt direct voor de prachtige en gezellige woning. Het was all inclusive en geboekt bij skichalets.nl. De woning heeft een gezellige bar en woonkamer. Het ontbijt en 3 gangen diner was echt super en goed geregeld door de gastvrije staf.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)