West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

A view to die for!

Ursula,
    7-1-2010

Bij Pump Hill Farm Cottages in Pemberton hebben wij de 2 persoonscabin gehuurd in augustus 2008. Het is een working farm (kleine schaal) met paarden, koeien, schapen en kippen. Onze cabin was gezellig ingericht met een houtkachel waarvoor we iedere dag aanmaak hout zochten in het bos (blokken hout worden aangeleverd - gratis- ). Op 5 meter afstand begint het Karri bos, schitterend! Iedere morgen hebben wij de breakfastbasket besteld, je ontbijt aan de deur gebracht, was prima verzorgt! Als we ooit nog eens naar Pemberton gaan verblijkven we zeker weer hier..want het uitzicht..dat is echt "to die for!".

Wij hebben geen kinderen, maar er zijn huisjes voor families en er is iedere morgen een Hayride waarmee de kids de dieren gaan voederen.

Het stikt van de vogels! We hebben de Golden Whistler gezien, de 28-bird, Rosella's, Wrens, en een ijsvogel.

Pemberton zelf is een leuk houthakkersplaatsje vol nostalgie. Er is genoeg te doen in de buurt (tramride, rivercruise).

Gereisd met partner in augustus 2009

Geweldige locatie dit chalet

Mark,
    18-6-2008

Geweldige locatie dit chalet. Diep in de bossen bij Pemberton, vlakbij de Warren River. Chalet van veel gemakken voorzien en een ruime veranda met uitzicht op een meertje. Barbecue ook aanwezig. De 4 labradors van de bazin lagen 's ochtends voor onze deur te wachten om met je te wandelen, erg leuk. Voor liefhebbers van veel rust en ruimte zeker aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2008