Sorteren

Reviews over Wagrain

Fijn, gezellig skichalet. Bij de piste en liften.

Koen Tielemans
    30-7-2018

We hebben het skichalet Reiterhaus als zeer fijn en gezellig ervaren. Een zeer goed verzorgd en schoon huis met vele gezellige woonkamers en prachtige slaapkamers. Het huis ligt ook heel goed. Midden in het dorp en je loopt zo naar de liften en piste. Het eten was ook zeer goed verzorgd.

Geweldige vakantie, mede dankzij Bianca!

Denise
    22-2-2017

Wij hebben een geweldige week gehad in Reiterhaus. Mooie slaapkamers met eigen badkamer en wc, gezellige gezamenlijke ruimtes. Bianca onze gastvrouw, was echt top! Super zorgzaam en heel relaxed. Zij verzorgde een heerlijk ontbijt met lekkere eitjes! En zorgde dat de koelkast iedere dag gevuld was met drankjes als we terugkwamen van het skien. Diner in het hotel was 20 meter verderop ligt, ook daar heerlijk gegeten. Het huis ligt tegenover de bushalte van de skibus maar het is maar een klein stukje lopen naar de lift.

Wel belangrijk om te weten dat dit huis niet geschikt is voor 13 personen zoals het wordt aangeboden. Max 11 volwassen! Verder niets aan te merken op deze plek!

Prima formule voor skivakantie met families

Esmeralda
    11-1-2017

Warm welkom en goede verzorging door gastvrouw skichalet. Accommodatie is van alle gemakken voorzien. Midden in dorp. Tegenover de skibus. Leuk skigebied met brede pistes en voor elk niveau. Diner in hotel was ook goed verzorgd.

Bij de ski-liften én pistes. Én midden in centrum.

Fleur van Brederode
    12-12-2016

Wij vinden sinds jaar en dag een catered skichalet het einde. We zaten vroeger in hotels, maar dat vonden we toch niet knus en gezellig als je met een groep op wintersport gaat. We zijn toen overgestapt op grote appartementen, maar ja je bent wel op vakantie en iedereen in onze vriendenclub heeft een drukke baan en we hebben echt geen trek in de hele rompslomp van het doen van boodschappen als je net aangekomen bent op je bestemming. Dan vinden we het gezellig om met elkaar te zijn en een leuke tijd met elkaar te hebben. Je ziet door je werk elkaar toch niet al te vaak. Wij vinden het echt een uitkomst dat door nederlandse chaletbeheerders de boodschappen voor het ontbijt wordt gedaan en dat zij afruimen, de boel schoonhouden en dat ze iets leuks en lekkers maken als je terug komt van het skiën. ’s Avonds ook een driegangendiner. Dus wel eigenlijk de luxe van een hotel, maar wel in je eigen gezellige huis. Veel is all inclusive (o.a. gratis drankjes), dus budgettair scheelt dat ook behoorlijk, zeker in groepsverband. Voor de rest is het huis echt aan te bevelen. Het is uitstekend verzorgd en heel warm en sfeervol. Oostenrijks gezellig dus! De ligging van het skichalet is midden in het dorp, tegenover het Tourismusverband, bij de skihuur-shop en bij de ski-liften en pistes.

Direct in centrum, bij skilift en bij pistes. Top.

Henriette Hulshof
    21-11-2016

Direct in centrum, bij skilift en bij pistes. Geweldig! Het chalet ligt midden in het centrum van Wagrain op het prachtige dorpspleintje. Binnen een minuutje ben je lopend bij de liften en pistes. Het is een ruim opgezet huis met verschillende ruime woonkamers, dus ideaal als je met een groep bent. Wij hadden het zo gedaan dat de kinderen één woonkamer hadden waar ze heerlijk konden spelen en de ouders konden gezellig met elkaar zitten in een andere woonruimte. Het is een heel verzorgd huis. Wij zijn hier inmiddels al drie keer geweest.