Waddeneilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Waddeneilanden voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Waddeneilanden

Erik,
    26-8-2018

Geweldig netjes schoon,zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Angela wouters,
    4-8-2018

Heerlijke rustige camping vlakbij de koog...het centrum waar je volop kunt winkelen en eten Ruime chalets zeer compleet ingericht. Voor ons perfect omdat de hond ook mee mocht....2 slaapkamers voor ons en 2 pubers....wasgelegenheid aanwezig,geen herrie savonds wat voor ons erg fijn was. 5 minuten van het strand. Volgende keer gaan we weer naar deze camping. Voldoende privacy, je kijkt niet bij de buren naar binnen. Voor de kleinere kinderen een speeltuintje met zandbak,en een ijshockey, pingpongtafel onder een afdak

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Steffen en Marjon, camping Coogherveld Texel, eigenaar, 6-8-2018

We willen u bedanken voor uw uitgebreide review!! Tot de volgende keer!

Uitstekend vakantieadres!

Fam ter Haar,
    1-8-2018

Prima verzorgd kleinschalig chaletpark, eigen fietsenverhuur op het terrein. Centraal gelegen op het eiland. Wij hadden een chaletbungalow, zeer volledig ingericht, ruim terras, groenvoorzieningen prima onderhouden.Prettige eigenaren. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer gunstig gelegen tov duinen, bos, supermarkt en een aantal restaurants. Een echte aanrander, waar we zelf ook graag terug komen. We zijn al vaak op Terschelling geweest in diverse accomodaties. Dit park behoort wat ons betreft tot één van de toppers.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nette chalets, vriendelijke eigenaren

J. Verhoeven,
    16-7-2018

Mooie camping met zeer vriendelijk personeel. De chalets/camping is op nog geen 5 minuten wandelen van het centrum in De Koog. Nette chalet, was schoon en voldoende/basic ingericht. Voldoende privacy rondom het chalet en men kan de auto bij het chalet parkeren. Ook de prijs was niet duur. Kortom niets negatiefs op aan te merken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Marjon van camping Coogherveld, eigenaar, 6-8-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te schrijven, tot de volgende keer!!

Annemie Jans,
    21-6-2018

Heerlijk rustige plek midden op Terschelling. Hier vind je de rust, ook tijdens Oerol. Fijn huisje, alles er op en er aan. Goed schoon. Wifi werkt niet altijd. Bereik van je telefoon is ook beperkt.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)