• 1.991

Sorteren

chalets Trentino en Zuid Tirol

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Geweldig chalet. Ruim van opzet.

Nathalie van Bergeijk
    16-7-2018

Wat hebben wij een super week gehad hier. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog heel veel leefruimte. Ideaal als je met kinderen gaat die hebben ruimte genoeg om hun ding te doen. Het chalet heeft mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op de Langkofel en de skipistes. Je kunt naar de lift lopen, maar wij pakten de skibus. Die stop direct voor de deur. Je bent dan binnen een minuutje bij de lift. De staf kookte super. Ook kindermenu's. Waren schatten van mensen. Onze complimenten. Hopelijk komen ze komende winter weer terug. Voor het eerst in Val Gardena geskiet, maar wat een groot en mooi gebied is dat zeg. En de après-ski is hier ook fantastisch, gewoon op z'n Oostenrijks. In Sankt Christina bij de afdaling richting het chalet zit een hele gezellige aprèsskitent. Goeie dj zit daar, die snapt hoe je een gezellig sfeertje maakt.

Echt een aanrader.

Marc Plooy
    12-3-2018

Het skigebied is echt fantastisch. Heel uitgebreid en variërend. De skibus stopt direct voor de prachtige en gezellige woning. Het was all inclusive en geboekt bij skichalets.nl. De woning heeft een gezellige bar en woonkamer. Het ontbijt en 3 gangen diner was echt super en goed geregeld door de gastvrije staf.

Een geweldig fantastischte vakantie gehad!

Susette Plooy
    12-3-2018

Afgelopen week in Italie geweest en het was in 1 woord: fantastisch! Geweldig skigebied, super gezellige apres ski en het huis was helemaal top. Elke kamer een eigen toilet en douche en/of bad. Britt en Derek hebben elke avond heerlijk voor ons gekookt en elke ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar. Echt vakantie!! Kortom, ik vond alles goed!!

Absoluut voor herhaling vatbaar, top!

Aad van der Ven
    12-3-2018

Geweldig mooie omgeving en ligging. Skibus stopt voor de deur!

Chalet is perfect met elke kamer een eigen badkamer. Staff uitermate vriendelijk en service bereid. Zorgen voor al het eten en drinken, zetten 's ochtends en 's avonds een perfecte maaltijd klaar, grote klasse.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Barbera van der ven
    12-3-2018

Perfect gelegen chalet met de skibus pal voor de deur. Mooie ruime kamers en een prima verzorging. s morgens ontbijt en s avonds diner super goed verzorgd door een ervaren chalet staff.