Sorteren

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Echt een aanrader.

Marc Plooy
    12-3-2018

Het skigebied is echt fantastisch. Heel uitgebreid en variërend. De skibus stopt direct voor de prachtige en gezellige woning. Het was all inclusive en geboekt bij skichalets.nl. De woning heeft een gezellige bar en woonkamer. Het ontbijt en 3 gangen diner was echt super en goed geregeld door de gastvrije staf.

Een geweldig fantastischte vakantie gehad!

Susette Plooy
    12-3-2018

Afgelopen week in Italie geweest en het was in 1 woord: fantastisch! Geweldig skigebied, super gezellige apres ski en het huis was helemaal top. Elke kamer een eigen toilet en douche en/of bad. Britt en Derek hebben elke avond heerlijk voor ons gekookt en elke ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar. Echt vakantie!! Kortom, ik vond alles goed!!

Limburgse gastvriendelijkheid!!

Nicolle Franssen
    28-8-2016

Mooie locatie met prachtig uitzicht! Super ontbijt! Goede tips van gastheer en gastvrouw! Selva groot ski- en wandel, mountainbike gebied. Leuke berghutten, tweetalig en heerlijke Italiaanse en Oostenrijkse keuken! Kortom: echt de moeite waard!

Heerlijk Chalet met geweldige service

Linda - the Travel Club
    8-4-2016

De persoonlijke service van Daniëlle en Damiël is uitstekend, ze zijn zeer betrokken, netjes, aardig en behulpzaam.

Trentino en Zuid Tirol scoort een 8,1 uit 10, op basis van 2521 reviews