• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

chalets Trentino en Zuid Tirol

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Geweldig chalet. Ruim van opzet.

Nathalie van Bergeijk
    16-7-2018

Wat hebben wij een super week gehad hier. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog heel veel leefruimte. Ideaal als je met kinderen gaat die hebben ruimte genoeg om hun ding te doen. Het chalet heeft mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op de Langkofel en de skipistes. Je kunt naar de lift lopen, maar wij pakten de skibus. Die stop direct voor de deur. Je bent dan binnen een minuutje bij de lift. De staf kookte super. Ook kindermenu's. Waren schatten van mensen. Onze complimenten. Hopelijk komen ze komende winter weer terug. Voor het eerst in Val Gardena geskiet, maar wat een groot en mooi gebied is dat zeg. En de après-ski is hier ook fantastisch, gewoon op z'n Oostenrijks. In Sankt Christina bij de afdaling richting het chalet zit een hele gezellige aprèsskitent. Goeie dj zit daar, die snapt hoe je een gezellig sfeertje maakt.

Echt een aanrader.

Marc Plooy
    12-3-2018

Het skigebied is echt fantastisch. Heel uitgebreid en variërend. De skibus stopt direct voor de prachtige en gezellige woning. Het was all inclusive en geboekt bij skichalets.nl. De woning heeft een gezellige bar en woonkamer. Het ontbijt en 3 gangen diner was echt super en goed geregeld door de gastvrije staf.

Limburgse gastvriendelijkheid!!

Nicolle Franssen
    28-8-2016

Mooie locatie met prachtig uitzicht! Super ontbijt! Goede tips van gastheer en gastvrouw! Selva groot ski- en wandel, mountainbike gebied. Leuke berghutten, tweetalig en heerlijke Italiaanse en Oostenrijkse keuken! Kortom: echt de moeite waard!

Heerlijk Chalet met geweldige service

Linda - the Travel Club
    8-4-2016

De persoonlijke service van Daniëlle en Damiël is uitstekend, ze zijn zeer betrokken, netjes, aardig en behulpzaam.