Toscane

2.227
    2.454

We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Toscane

Erg leuk! Wij komen zeker terug!

marc,
    4-6-2018

wat een heerlijk plekje! netjes verblijf en goed en snel contact met de verhuurder. Het zwembad was mooi en en kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Het restaurant is goed en niet duur. Wij gaan zeker terg komen en willen dan weer op het zelfde plekje verblijven want dat is toch echt het mooiste plekje op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

We komen zeker terug!

Bijlsma,
    14-7-2016

Wat een fantastische camping. Een geweldige ligging, vlakbij het strand en lekker centraal gelegen t.o.v. alle mooie grote plaatsen als Pisa, Florence, etc... Het chalet is schoon, netjes en heerlijk vertoeven op de overdekte veranda. Voor de kids was het ook erg handig dat de tuin afgesloten is. Een heerlijk plekje ook op de camping, rustig straatje.

Communicatie met de verhuurder van het Via-Rent Chalet verliep elke keer snel en vriendelijk en waren erg behulpzaam, evenals de mensen die werkzaam zijn op de camping. Yes, wij willen nog wel een keer!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Verliefd op Italië

Jakobus de Waard,
    3-6-2016

Dit onderkomen bleek een perfecte uitvalsbasis om zowel de kust als de binnenlanden van dit prachtige stukje Italië te ontdekken.

Nog steeds kijk ik met genoegen terug op een fijne vakantie. Het onderkomen was perfect. We hebben twee dagen wat regen gehad, dan blijkt dat er in de chalet ook prima voorzieningen zijn om het even mee uit te houden. Meer heb je niet nodig, het weer nodigt vooral uit om buiten te zijn. En dat kan op die mooie ruime veranda!

De camping is ruim van opzet en ligt op prima afstand van zee, stadje en binnenland. Er is ook een zwembad, maar wij liggen liever in de zee.

Daarnaast is rondrijden in de auto een mooie beleving. Je zit op een half uur rijden van diverse highlights. Aanrader is Lucca. Tip: Laat die scheve toren van Pisa voor wat het is en loop verder deze studentenstad in.

Michelle en ik zijn hier ons hart voorgoed kwijt geraakt aan Italië.

J. de Waard

Gereisd met partner in september 2015

Prachtig

Roos,
    31-5-2016

We hadden een doppio geboekt bij touroperator : Eupilio-Viareggio.

Er is veel te zien in Toscane. Camping ligt mooi centraal t.o.v. de bezienswaardigheden zoals Florence Lucca, Cingue Terre enz.

Pisa is op 23 km. vanaf camping, je kunt dus ook kiezen om met het vliegtuig naar je vakantiebestemming te reizen

Camping is keurig netjes en heeft een zwembad. Verder is er een minisupermarkt, koffiehoek een allerhande winkel en niet te vergeten het restaurant waar je heerlijk en goedkoop kunt eten zoals pizza of pastagerechten. Er is een mooie looproute door het bos naar zee met z'n mooie brede stranden.

Gereisd met partner in april 2016

Hele leuke vakantie gehad

Corine,
    13-5-2016

Leuke camping, lekker rustig. het animatie team mag wel eerder in het seizoen beginnen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016