Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

super leuk houten huisje op een heel rustig park

robindehoog_1,
    6-7-2015

leuk houten huisje met een schuurtje en een hele grote tuin met eigen parkeerplaats. Gelegen op een hele rustige plek met allemaal vooral houten vakantiehuizen waar hier en daar gepensioneerden in wonen.(het is er super rustig en verder niks te doen op het park)

Indeling:

1 iets kleinere slaapkamer met een 2 pers. bed (twijfelaar)

1 ruime slaapkamer met een stapelbed.

Dan is er in de woonkamer een zoldertje waar een 2. pers (klein) matras op de grond ligt.

Er is een airco aanwezig in de woonkamer die heb je als het warm is wel nodig denk ik..

Verder alles aanwezig in de keuken : oven, koffiezetapparaat, waterkoker (moet wel ontkalkt worden!), pannen, borden, broodrooster, combimagnetron enz..

Apparte douche ruimte in de badkamer want het putje zit ergens onder de wasmachine....schijnt daar normaal te zijn.

de niet zo prettige dingen:

matrassen zijn doorgezakt.

het was bij aankomst niet schoon

geen vriezer

geen afwasmachine