Saalbach / Hinterglemm / Leogang

We hebben een aantal aanbieders voor Saalbach / Hinterglemm / Leogang voor je op een rij gezet:

Reviews over Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Geweldig concept

Addie Pols,
    3-3-2015

De entree van de woning is niet erg uitnodigend omdat voorheen een chinees restaurant op de begane grond van dit chalet gevestigd was. Eenmaal boven waan je je in een klein prive hotel. De inrichting is wat sober en de vloerbedekking zou best een keer vervangen kunnen worden, maar verder alleen maar lof!!! Een eigen kleine Stube met balkon waar je drankjes tegen zeer redelijk tarief kunt pakken. De kamers zijn allen voorzien van een zitje, kastruimte en een eigen badkamer. De host Nick is geweldig!! Hij zorgt voor het ontbijt en de koffie na het skien en na het avondeten (wat je elders in een restaurant gebruikt) Bovendien houdt hij het chalet schoon en geeft tips voor je verblijf. BV de skipassen, de lessen, de huur de uitgaansmogelijkheden etc. Daar komt nog bij dat hij een heel prettig en aardig persoon is. Absoluut een aanrader!

De ligging was perfect.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Rust en ruimte!

Delius,
    11-8-2014

Bachalm 2006 is in 2006 gebouwd volgens traditionele bouw. Het is een goed compleet vakantiehuis, waar je met max 10 pers. kan verblijven.

Wij hebben in de zomer van 2014 met 2 gezinnen dit huis gehuurd en het was super! Omdat je meteen met de eigenaar te maken hebt, is de service goed geregeld. Het huis ligt (in de winter) aan de skipiste, je stapt op de drempel in je ski's en gaan. Après-ski moet je dan wel 's middags plannen, zodat je de gondel nog kunt nemen, anders kom je niet meer thuis.

In de zomer bevind je je in een wandelparadijs en in de winter kun je dus goed skiën.

De toegangsweg is steil en gravel, in de zomer is deze begaanbaar met een 4x4 auto (écht!). Als je in de knoop komt met de gondeltijden staat Joseph ter beschikking met zijn Pickup, hij brengt je dan naar boven als service.

Er is een sauna aanwezig met uitzicht op het dal, en een hottub op hout!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische plek!

missnaomiester,
    16-3-2014

Chalet Stoefelknoeg is een fantastisch mooie accommodatie met een goede ligging tov de pistes. Als er voldoende sneeuw ligt kun je bijna naar binnen skien en om op de piste te komen, loop je 50 meter en ski je zo naar beneden waar je de keuze hebt uit 2 gondels.

Het chalet ligt aan een rustige weg met een grote wei voor de deur waar je met kinderen lekker in de sneeuw kunt spelen. Het dorp Hinterglemm is vlakbij; 5 minuutjes met de auto of taxi (busje voor 10/15 euro).

Het huis is ontzettend groot, schoon en smaakvol ingericht. Door de split level indeling kun je je altijd wel even ergens terugtrekken. Ook als je met een grote groep bent. Daarnaast zijn er 2 enorme (overdekte) balkons waar je heerlijk kunt zitten met zijn allen.

Daarnaast serveert Derco een fan-tast-tisch driegangen diner elke avond, echt ontzettend lekker (ook vega!). Gita & Derco en hun dochter Ivana zijn enorm gastvrij, vriendelijk en servicegericht. Wij komen weer, wellicht in jullie nieuwe hotel in Saalbach!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Mooi luxe appartement direct aan de piste

Willem,
    25-1-2014

We zijn net terug uit Hinterglemm en zaten in het Stammhaus dat twee maanden geleden open is gegaan. Het appartement ligt direct aan de piste maar helaas lag er te weinig sneeuw waardoor terug skien alleen via de rodelbaan en een klein stukje lopen mogelijk was. Het appartement ligt aan een zeer steile weg die bij sneeuwval zeer moeilijk begaanbaar is voor onervaren Nederlanders. Gelukkig helpt de eigenaar met zijn tractor je dan de berg op maar ook lopend is het een steile klim zeker na de apres ski. De appartementen zijn zeer luxe met sauna en whirlpool maar missen een comfortable zithoek om 's-avonds rustig te zitten, dit kan slechts op een harde bank of stoel.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Puurheid

Jack Neyens,
    23-1-2014

Blij dat we deze plek mochten ontdekken met een uitstekende hospitality. Totaliteit is beter dan een hotelvakantie, hoe luxueus en groots een hotel ook mag zijn.

De enorme vrijheid en souplesse die jullie aanbieden geven een overweldigend vakantiegevoel, aangevuld met culinaire TOP Verwenning.

Ligging en inrichting Chalet is subliem. Van en naar het chalet op ski's. De Mega-alm met zijn aprèsski (voor sommigen de Waggel-alm) om daarna in het maanlicht naar beneden te skiën voor een verrukkelijk diner.

Kortom, vakantie als een kleurenpallet vol rijkelijke ervaringen.

Prachtig Concept.

Volgend jaar zeker terug