We hebben een aantal aanbieders voor Porlezza voor je op een rij gezet:

chalets Porlezza

We hebben een aantal aanbieders voor Porlezza voor je op een rij gezet:

Reviews over Porlezza

Fantastisch!Op naar de volgende vakantie!

Linda,
    22-2-2019

Een fantastisch ingericht chalet nabij het Meer van Lugano. Op zo,n 40 meter lopen ben je op het strand waar je s’ochtends heerlijk relaxed op een picknick kleed of je neemt de licht gewicht “luxe standen”of “lief!relax stoelen”mee naar het strand voor een comfortabele zit. Wij hebben er dagelijks genoten van een heerlijk ontbijt en fantastisch uitzicht op de bergen en het Meer.

De omgeving biedt genoeg faciliteiten voor een gevarieerde vakantie,doordat het chalet als extra luxe fietsen met kinderzitjes en kinderfietsen bezit is ook de omgeving per fiets goed te verkennen met legio aan mooie fietspaden.

Met 5 kids en 2 volwassenen is het chalet wel vrij krap[dat wisten we van te voren], maar met mooi weer leef je buiten, op het strand en de veranda! Kortom prima te doen, voor herhaling vatbaar!

Behalve het Meer zijn het zwembad met 5 glijbanen [om de beurt geopend] en speeltuin op de camping fijne plekken om te vertoeven!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

supervakantie

jeu Frusch,
    12-12-2018

Zonnecreem meenemen.goed humeuren de zon doet de rest

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastisch!

Familie Sieben,
    1-11-2018

Vakantie met net een beetje extra. Bij chalet Noord Italië staat persoonlijke aandacht en het iedereen naar de zin maken heel hoog in het vaandel. Ze hebben tips voor uitjes, helpen je de weg te vinden als je het niet meer weet, zijn uiterst gastvrij en hebben duidelijk een passie, dat (naast uiteraard de schitterende omgeving en heerlijke complete chalets) heeft ervoor gezorgd dat wij vorige week voor de 2e keer genoten hebben van een fantastische vakantie. Ondanks dat wij nu alles gedaan en gezien hebben wat we wilden, zouden we alleen voor de gastvrijheid en passie van Rob en Yolanda nog eens terug willen.

Lieve mensen, super bedankt voor een onvergetelijke week, wij hebben als gezin herinneringen for life gemaakt, en uit de grond van mijn hart zeg ik hopelijk tot ziens!

Fenomenaal😍

Judith Van der Linden,
    27-10-2018

Fantastische nazomer gehad in Porlezza. Wij verbleven in Como 9, een schoon en ruim chalet met heerlijke grote douche cabine. Twee slaapkamers, keuken, zithoek en grote veranda. Er is écht overal aan gedacht, keukengerei is vollop aanwezig, speelgoed voor de kinderen, spelletjes en er lag zelfs een bootje onder het huisje. Echt fantastisch. We hebben heerlijk weer gehad en daarom veel heerlijke momenten aan het strandje doorgebracht. Het strand ligt aan t einde van t straatje, ideaal!

Het zwembad was gesloten, maar we hebben het geen moment gemist, het meer biedt genoeg.

De omgeving is schitterend, authentieke dorpjes en natuurlijk de prachtige bergmeren en vergezichten. Wij hebben Como bezocht, wat alleen voor de rit ernaartoe al een aanrader is. Ook de berg op gereden naar het kruis dat vanaf de camping zichtbaar is, fenomenaal uitzicht! Ook Milaan bezocht, prachtige stad.

Kortom, Porlezza en Chalet noord italie is zeer goed bevallen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Was voor de vierde keer weer perfect! Tot gauw !

Raymond van Eijk,
    23-10-2018

Het was weer geweldig! Nu voor de vierde keer in Chalet Parigi I. Het voelde echt als thuiskomen. Fantastische plek vlak aan het meer van Lugano. Het chalet is van alles voorzien wat je nodig hebt. Er stond zelfs een extra gaskachel in chalet zodat we 's avonds nog lang op de veranda konden zitten! Alles weer perfect geregeld. Warm ontvangst door Jack. Onze dochter van twee heeft ook genoten. We komen zeker gauw weer terug.