Pays de la Loire

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Leuk en gezellig familiepark

Jeanne,
    17-8-2008

Zijn met twee kinderen (7 en 9) de laatste week van juli in Bois de Tay in Loire (bijna Normandië)geweest. Het parkje is klein, maar daardoor ook wel weer erg leuk en persoonlijk getint. Beheerders spreken erg goed engels en organiseren vanalles. Het is met name erg leuk voor gezinnen met wat jongere kinderen. Er zijn allerlei dieren op het park wat ook erg leuk is. Huisjes zijn groot genoeg voor 4 personen. Men is bezig om alle huisjes te renoveren. Sommigen hebben dus al een nieuw keukenblok en zijn opnieuw geverfd. Elke morgen kunnen verse broodjes besteld worden. Zwembad is prima en groot genoeg voor een park van deze grootte.

Gereisd familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooie camping met veel vermaak voor jong en oud het

g wind,
    12-12-2007

Zeer mooie camping met veel vermaak voor jong en oud het eten is er ook prima en niet duur . de caravan beviel ons ook prima , volgend jaar gaan we zeker weer die kant op . een echte aanrader

Gereisd familie in oktober 2007

Wij zaten in een caravan van een touroperator, dit was ze

Cornelia,
    26-8-2007

Wij zaten in een caravan van een touroperator, dit was prima maar ze zijn wel allemaal dicht op elkaar gezet. Op zich is het best een aardige camping, met binnenzwembad waar goed toezicht werd gehouden. Als je er komt voor het strand is het een prima overnachtingsplek maar dan is een week echt meer dan voldoende. In de omgeving valt verder weinig te beleven.

Gereisd familie in Sun Aug 26 2007 20:51:25 GMT+0000 (UTC)

camping heeft mooie zwembaden, 2 stuks

wwwww,
    8-9-2006

camping heeft mooie zwembaden, 2 stuks. Prima service en vriendelijke staf. Taal is af en toe een probleem. Kampwinkel relatief duur. maar in het dorp zijn voldoende andere mogelijkheden. Strand is goed te bereiken en is super schoon. La Faute en L'Aiguillon zijn leuke dorpjes er is voldoende vertier.

Gereisd familie in augustus 2006

Harstikke leuke camping

Fam. Oomen,
    24-8-2006

Harstikke leuke camping. Wij (2 volwassenen en 2 kinderen 3 en 7 maanden) hadden meer dan genoeg plaats in het chalet. Het zwembad en de speeltuin vonden onze dochters helemaal geweldig. Ook het binnenzwembad was fijn. Er was elke avond entertainment, helaas wel alles in het frans. Het strand was wel wat verder weg, maar met de fiets of auto goed te doen. Kortom wij hebben ons er prima vermaakt.

Gereisd familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)