Overijssel

Reviews over accommodaties in Overijssel

Ga genieten !

Fam. Baas,
    18-4-2019

Rust, weg uit de herrie van verkeer etc. van de Randstad. Reinheid, je voelt je pas echt welkom op een goed schoongemaakt vakantie adres. Wellness, als alle voorzieningen voldoen aan de verwachtingen is het genieten zoals beloofd. Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel, kortom “zen” en met weemoed weer op huis aan !

Gereisd met partner in april 2019

Geweldig leuk

Henk Gaikhorst,
    26-11-2018

Het was precies wat je van een blokhut verwacht. Sfeer, stilte rust en ruimte. De kleinzoons hout hakken in plaats van op de telefoon spelen. Onvergetelijk weekend.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk!!!

Tiel,
    26-1-2018

We hebben weer heel erg genoten van de hout gestookte sauna, de mooie nieuwe jacuzzi, sunshower, houtkachel binnen en de heerlijke bedden! Het huisje is prachtig, erg schoon, rustige omgeving en volledige privacy, kortom een aanrader!! Heel erg bedankt!

Gereisd met partner in januari 2018

Genieten

Eefke,
    17-12-2017

Wij komen al enkele jaren op een rij met heel veel liefde terug naar st jansklooster, met zn twee of met ons kleintje. Binnen een uur na aankomst glijdt alle drukte van je af. Elke keer een persoonlijk en warm onthaal, een opgewarmd en licht huisje dat brandschoon op je staat te wachten. We plonsen in de jacuzzi en maken het vuurtje in de kachel meteen aan om de sfeer compleet te maken. Hoewel de omgeving heel mooi is, blijven wij vaak hele dagen in en om het huisje :-) want hier is alles wat je nodig hebt om helemaal tot rust te komen! Een speciaal plekje voor ons....sssst niet doorvertellen ;-) Marc, Eefke en Daantje

Gereisd met partner in december 2017

Wat een rust

Karin e Mari,
    25-8-2017

De tuin waarin zowel jaccuzi als de sauna ( hout gestookt ) heeft 100 % privacy. Eigenaren die je ontvangen leggen ook alles duidelijk uit. Huisje netjes bij aankomst. Het park zelf is heel rustig, je hoort geen herrie. Dus voor rustzoekers is dit zeer aan te bevelen.

Jammer dat de fietsen niet droog konden staan, met name voor elektrische fietsen zou een afdakje fijn zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017