Sorteren

chalets Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Kinderen vonden skipiste naast chalet helemaal top

Pleun Meertens
    11-6-2018
    Ideaal chalet als je met kinderen bent. De piste met een sleepjes lift ligt pal naast het chalet. Kinderen kunnen bij het huis heerlijk skiën en sleeën. Er is veel ruimte om het chalet en een lekker terras waar de hele dag de zon op staat. Dus als je niet skiet, zit je hier heerlijk. Er zijn ook prachtige wandelingen bij het chalet te maken. Het chalet ligt in Gerlos op een rustige plek waar je geen druk verkeer hebt. In het centrum ben je zo. Klein stukje met de auto of de bus die gratis is en vlakbij stopt. We boeken al zo'n 6 jaar dit chalet bij touroperator en het is ieder jaar weer heel goed. Als je wilt kunnen de kinderen eerder eten en de ouders later. De kinderen liggen heerlijk op bed en de ouders kunnen dan in alle rust genieten van het diner en lekker natafelen.

Schoon en zeer goed verzorgd skichalet.

Sandrine Wijngaarden
    11-6-2018
    Een prachtige vakantie gehad in dit top gecaterde skichalet. Het eten was heel goed. De staf is een professionele kok. Ook glutenvrij was geen probleem. Het huis was schoon tot in de puntjes. Het was onze eerste keer in een catered chalet en we staan nu al op het punt ditzelfde huis voor komende winter te boeken.

Puur genieten!

fam. Vonk
    5-6-2018

Luxe en gezellig! Elke dag hebben we gewandeld met de kinderen. Om dan 'thuis' te komen in een gezellig en luxe chalet is dan heerlijk. De kinderen genoten van de schommels, bubbelbad en uitstekende wifi! En wij ook :)

Kortom een echte aanrader

Comfortabel familiechalet

De munck
    5-5-2018

Wij zijn voor de 2 e keer met ons gezin in dit chalet voor ruim een week. 2 volwassenen met 6 kids.

Het chalet is zeer praktisch ingericht, aan alles is gedacht.

Van kinderstoel campingbedje kaasschaaf tot 2 e toilet..

De prachtige natuur op korte afstand maakt het plaatje compleet.

Ook alle voorzieningen zijn dichtbij.

De kids vinden het chalet geweldig door het leuke bad met licht en bubbels, de schommels en het gezellige kacheltje. De tijdschriften en de spelletjes hebben we nauwelijks gebruikt vanwege het goede weer...

Voor herhaling vatbaar!

Een dikke aanrader voor grote groepen

Hamid Abedini
    28-3-2018
    We zijn met 18 collega's 4 dagen naar flachau geweest. Auhof was een top locatie. Alles goed geregeld Maaike en David waren zeer gastvrij en de maaltijden die ze bereiden waren heerlijk. Wel veel stapelbedden (minder geschikt voor lange mensen) maar er waren iig voldoende slaapplek. Zeker een aanrader
Oostenrijk scoort een 8 uit 10, op basis van 20260 reviews