• 7.885
    4.214
    1.304

chalets Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Top huis in leuk skigebied.

Familie de Kloet,
    7-11-2018

Wij komen al jaren in resort Brixen in de skivakantie. De huisjes zijn erg prettig, ruim en schoon. Alles is aanwezig, tot skiwarmers toe. De begaande grond heeft een berging, woonkamer en keuken. Op de benedenverdieping zijn twee slaapkamers en een ruime badkamer. Groot voordeel is de sleeplift met skipiste naast de huisjes. Tot zeven uur ‘s avonds verlicht, kunnen kinderen zich daar volop vermaken.

Naar de skilift kun je met de bus of eigen auto. In 10 minuten loop je van de huisjes naar het dorp. Kortom: een aanrader.

Geweldig!!

Anoniem,
    9-9-2018

Goede ligging in het dal, op loopafstand van het dorp met voldoende supermarkten, winkels en restaurants. Veel te doen in de omgeving, leuk voor sportievelingen. Het huis zelf ligt heerlijk rustig, met geweldig uitzicht op de bergen.

Prachtig huis, perfect voor ski en wandelvakanties

Marian,
    2-9-2018

Heerlijk chalet! Luxe en comfortabele inrichting met ruime slaapkamers en badkamers.

Mooie rustig ligging, geen hinder van drukke verkeersweg maar wel op hele korte afstand van de ski, en wandelgebieden. Lekkere bakker op loopafstand.

We hebben hier met een aantal vriendinnen genoten van een prachtige vakantie. Het chalet is een perfecte uitvalbasis voor hele mooie wandelingen, mountainbiketochten. Terras bij de woning ligt in de zon, dus na een actieve dag kun je lekker nagenieten op het terras met uitzicht op de bergen!

Top vakantie gehad, prachtig huis, voor herhaling vatbaar!

Gezellig chalet in rustig dorp

Wilma,
    23-8-2018

Van tevoren en tijdens het verblijf prettig contact gehad met de eigenaar. Het chalet heeft o.a. een gezellige eethoek, een bubbelbad, een wasmachine en droger. De keuken is compleet uitgerust. De kasten waren een bende: spelletjes/ folders etc. eerst opgeruimd. De keuken en de kasten hebben eigenlijk teveel spullen. Op het terras konden we tot 's avonds laat zitten met de buitenlampjes aan. Voor de kinderen is er een schommel. In de omgeving zijn diverse kabelbanen en is er een zwemmeer met helder water en speeltoestellen. De omgeving is heel geschikt om met (jonge) kinderen heen te gaan. Op de bergen zijn vele speeltuinen en kun je zelfs met tien glijbanen de berg afglijden! De directe omgeving kent prachtige gemarkeerde MTB-routes. We hadden nog wat opmerkingen over het huisje (schoonmaak, ontbreken aantal brandmelders). Deze zijn opgepakt en we kregen na afloop daarover nog bericht. Heel correct! Wij hebben genoten!

Mooi huis!

M. Van Mierlo,
    15-8-2018

Mooi en erg compleet ingericht huis. Er is genoeg te doen in de buurt.