Sorteren

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Geweldig!!

Anoniem
    9-9-2018

Goede ligging in het dal, op loopafstand van het dorp met voldoende supermarkten, winkels en restaurants. Veel te doen in de omgeving, leuk voor sportievelingen. Het huis zelf ligt heerlijk rustig, met geweldig uitzicht op de bergen.

Prachtig huis, perfect voor ski en wandelvakanties

Marian
    2-9-2018

Heerlijk chalet! Luxe en comfortabele inrichting met ruime slaapkamers en badkamers.

Mooie rustig ligging, geen hinder van drukke verkeersweg maar wel op hele korte afstand van de ski, en wandelgebieden. Lekkere bakker op loopafstand.

We hebben hier met een aantal vriendinnen genoten van een prachtige vakantie. Het chalet is een perfecte uitvalbasis voor hele mooie wandelingen, mountainbiketochten. Terras bij de woning ligt in de zon, dus na een actieve dag kun je lekker nagenieten op het terras met uitzicht op de bergen!

Top vakantie gehad, prachtig huis, voor herhaling vatbaar!

Heerlijk vakantiehuis

Saskia
    27-8-2018

Het vakantiehuis is echt top! Heerlijk ruim en schoon. We waren met 4 volwassenen en 2 kinderen (12 en 14). Echt een aanrader! De omgeving is ook erg mooi. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gezellig chalet in rustig dorp

Wilma
    23-8-2018

Van tevoren en tijdens het verblijf prettig contact gehad met de eigenaar. Het chalet heeft o.a. een gezellige eethoek, een bubbelbad, een wasmachine en droger. De keuken is compleet uitgerust. De kasten waren een bende: spelletjes/ folders etc. eerst opgeruimd. De keuken en de kasten hebben eigenlijk teveel spullen. Op het terras konden we tot 's avonds laat zitten met de buitenlampjes aan. Voor de kinderen is er een schommel. In de omgeving zijn diverse kabelbanen en is er een zwemmeer met helder water en speeltoestellen. De omgeving is heel geschikt om met (jonge) kinderen heen te gaan. Op de bergen zijn vele speeltuinen en kun je zelfs met tien glijbanen de berg afglijden! De directe omgeving kent prachtige gemarkeerde MTB-routes. We hadden nog wat opmerkingen over het huisje (schoonmaak, ontbreken aantal brandmelders). Deze zijn opgepakt en we kregen na afloop daarover nog bericht. Heel correct! Wij hebben genoten!

Mooi huis!

M. Van Mierlo
    15-8-2018

Mooi en erg compleet ingericht huis. Er is genoeg te doen in de buurt.