Noord-Holland

Reviews over accommodaties in Noord-Holland

Echt een super chalet.

Annie Stomphorst,
    6-3-2019

Super chalet vzv alle gemakken. Schoon, mooie badkamer met douche. Heerlijk ruim bed. Mooi terras met warmteheaters en fabelachtig uitzicht. Verzorging door Chantal en Frank is prima.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een oase van rust en luxe

R Ruvo,
    21-11-2018

We zijn nog steeds onder de indruk. Een smaakvol ingericht huis. Er miste niets. Binnenkomen en gelijk genieten. Dat zochten we en hebben dat gevonden. Ook als het weer niet zo goed is, maakt het uitzicht alles goed. De zons opgang en ondergang zijn spectaculair. Wij zouden zeggen niet lang overleggen maar boeken. Dit is denken wij één van de mooiste locaties van Nederland !

Gereisd met partner in november 2018

heel goed fantastisch

jkenter,
    31-10-2018

Een mooie bungalow, een tip de badkamer is al er iemand heeft gedoucht spek glad dus maak het douche gedeelte ruw. De bungalow is vrijstaand en zeer ruim. Het restaurant is ook prima. De slaapkamer hadden iets ruimer gekund haast geen loop ruimte tussen de bedden.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super de Luxe Chalet met een super uitzicht !

F de Graaff,
    29-8-2018

Hebben een onvergetelijke vakantie gehad in een super de luxe Chalet op een prachtig nieuw resort met uitzicht op het Markermeer. Het Chalet is splinternieuw en van alle luxe voorzien. Een prachtig afgeschermd terras direct aan aan het water.. je ziet de visjes gewoon voorbij zwemmen. Heerlijke luxe lounche banken met zelfs voor de koude dagen ingebouwde terras verwarmers. Van binnen in het Chalet is het alleen maar luxe.. alle keuken apparatuur die je maar kunt bedenken.. die wij thuis niet eens hebben.. bijvoorbeeld keramisch koken, een Cooker, vaatwasser, oven, magnetron, zelfs een bonen koffie machine.. dan de inrichting, dat is super de luxe, met een prachtige tv en zelfs Sonos speakers. De badkamer is een plaatje, met zelfs een regendouche.. Kortom zoveel luxe hadden we niet verwacht. Ook Chantal en Frank de eigenaren stonden altijd met informatie voor ons klaar, want in de omgeving is genoeg te doen. Kortom het was geweldig

Gereisd met partner in augustus 2018

het was fantasties

meier,
    18-8-2018

rustige camping mooi omgeving en leuk om te fietsen .niet ver van van strand chalet was alles voor elkaar schoon en netjes

Gereisd met partner in augustus 2018