Noord-Brabant

We hebben een aantal aanbieders voor Noord-Brabant voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Noord-Brabant voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Noord-Brabant

Een aanrader voor grote groepen met kinderen!

Annelien Wiarda,
    7-1-2019

Heel erg genoten van ons verblijf bij Buitenboel. We hebben hier met een grote groep volwassenen met jonge kinderen Oud en Nieuw gevierd. We hadden het hele huis en de kota's tot onze beschikking. Qua groepsruimte en buitenruimte niks aan te merken, wat een paradijs voor kinderen en een gezellige sfeer. Hottub was heerlijk. Qua slapen: omdat wij met zo'n grote groep waren, lagen er volwassenen op de 1-persoonsbedden in de kota's en in de extra bedden boven de bedstedes in de familiekamer. Dit is niet aan te bevelen... deze bedden in de kota's zijn erg smal, de bovenbedden erg dicht tegen het plafond. Maar de andere slaaplekken waren wel comfortabel. Eigenaar was makkelijk bereikbaar en behulpzaam als we daar om vroegen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Voor herhaling vatbaar!

Fam van Buren/Wilbrink,
    28-9-2018

Een zeer mooi, goed uitgerust allround recreatiepark, met heel veel mogelijkheden in een prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

heerlijk

elza,
    15-9-2018

we hebben het heerlijk gehad/prima ontvangst/kota super groot voor ons 2 /tv/keuken/knus... de hottube veel te warm gestookt/onze fout/ff bijgooien...toch nog van genoten ontbijt werd naar kota gebracht was super lief en voldoende koffie in kota /zelf zetten super nog het italiaans 3 gangen menu genomen het was verrassend en super lekker

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Annelien Brunink,
    1-9-2018

De waterlodge is in één word geweldig! Ruim en fantasch gelegen. Ook de bedden lagen heerlijk, zelf die van de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader voor rustzoekers

Fam. Van de Berg,
    10-7-2018

Erg rustig en fantastisch om weer bij jezelf te komen. Prachtige tuin en heerlijk genoten van het zwembad. Echte aanrader

Gereisd met partner in mei 2018