Chalets Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Geweldig. Zalig , relax loveit❤️

Hans&Petra,
    7-4-2019

Heerlijk gehad, en een schitterende Cube, netjes sfeervol luxe en natuurlijk een super mooi plekje, aan het water en strandje. Heerlijk zitje buiten en genieten van de zonsondergang, boven het mooie Veluwsemeer😍 Jeroen en Ingrid het was super relax, en onze complimenten hoor👍 Onze hond Luna heeft zich ook vermaakt top locatie🐶 lekker genoten. Voor herhaling🍀😎🌸😘 ..... ga zo door toppers! 🥂

Gereisd met partner in maart 2019

Echt een super chalet.

Annie Stomphorst,
    6-3-2019

Super chalet vzv alle gemakken. Schoon, mooie badkamer met douche. Heerlijk ruim bed. Mooi terras met warmteheaters en fabelachtig uitzicht. Verzorging door Chantal en Frank is prima.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een oase van rust en luxe

R Ruvo,
    21-11-2018

We zijn nog steeds onder de indruk. Een smaakvol ingericht huis. Er miste niets. Binnenkomen en gelijk genieten. Dat zochten we en hebben dat gevonden. Ook als het weer niet zo goed is, maakt het uitzicht alles goed. De zons opgang en ondergang zijn spectaculair. Wij zouden zeggen niet lang overleggen maar boeken. Dit is denken wij één van de mooiste locaties van Nederland !

Gereisd met partner in november 2018

Super de Luxe Chalet met een super uitzicht !

F de Graaff,
    29-8-2018

Hebben een onvergetelijke vakantie gehad in een super de luxe Chalet op een prachtig nieuw resort met uitzicht op het Markermeer. Het Chalet is splinternieuw en van alle luxe voorzien. Een prachtig afgeschermd terras direct aan aan het water.. je ziet de visjes gewoon voorbij zwemmen. Heerlijke luxe lounche banken met zelfs voor de koude dagen ingebouwde terras verwarmers. Van binnen in het Chalet is het alleen maar luxe.. alle keuken apparatuur die je maar kunt bedenken.. die wij thuis niet eens hebben.. bijvoorbeeld keramisch koken, een Cooker, vaatwasser, oven, magnetron, zelfs een bonen koffie machine.. dan de inrichting, dat is super de luxe, met een prachtige tv en zelfs Sonos speakers. De badkamer is een plaatje, met zelfs een regendouche.. Kortom zoveel luxe hadden we niet verwacht. Ook Chantal en Frank de eigenaren stonden altijd met informatie voor ons klaar, want in de omgeving is genoeg te doen. Kortom het was geweldig

Gereisd met partner in augustus 2018

Zonnige zomerweek in een heerlijk huisje

Tamara,
    5-8-2018

Gezellig ingericht huisje met een fijne tuin en vrij uitzicht. Parkeren was aan het begin even lastig hoe wij er het beste in konden parkeren maar met een beetje oefening lukte het elke dag steeds beter! Aan het huisje was niks op aan te merken. Zelfs bij aankomst lagen er prachtige rozenbladeren op onze bedden. Een beter welkomst gevoel konden wij niet krijgen. Veel te doen in de omgeving en uiteraard speelde het zomerse weer een grote rol.

Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met partner in augustus 2018