Chalets Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Ga genieten !

Fam. Baas,
    18-4-2019

Rust, weg uit de herrie van verkeer etc. van de Randstad. Reinheid, je voelt je pas echt welkom op een goed schoongemaakt vakantie adres. Wellness, als alle voorzieningen voldoen aan de verwachtingen is het genieten zoals beloofd. Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel, kortom “zen” en met weemoed weer op huis aan !

Gereisd met partner in april 2019

Geweldig. Zalig , relax loveit❤️

Hans&Petra,
    7-4-2019

Heerlijk gehad, en een schitterende Cube, netjes sfeervol luxe en natuurlijk een super mooi plekje, aan het water en strandje. Heerlijk zitje buiten en genieten van de zonsondergang, boven het mooie Veluwsemeer😍 Jeroen en Ingrid het was super relax, en onze complimenten hoor👍 Onze hond Luna heeft zich ook vermaakt top locatie🐶 lekker genoten. Voor herhaling🍀😎🌸😘 ..... ga zo door toppers! 🥂

Gereisd met partner in maart 2019

Zonnige zomerweek in een heerlijk huisje

Tamara,
    5-8-2018

Gezellig ingericht huisje met een fijne tuin en vrij uitzicht. Parkeren was aan het begin even lastig hoe wij er het beste in konden parkeren maar met een beetje oefening lukte het elke dag steeds beter! Aan het huisje was niks op aan te merken. Zelfs bij aankomst lagen er prachtige rozenbladeren op onze bedden. Een beter welkomst gevoel konden wij niet krijgen. Veel te doen in de omgeving en uiteraard speelde het zomerse weer een grote rol.

Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Ellen Gerrits,
    9-6-2018

Heel mooi verblijf op een prachtige locatie aan het water. Ingericht voor 4 personen. Een groot terras met een tuinset, en zonnescherm. Voor kinderen is er ook een trampoline aanwezig. De hond mag ook mee, hiervoor is de tuin afgezet met een hekwerk. Het park is mooi verzorgd. Je voelt je er meteen welkom.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijselijk

Linda Pirovano,
    3-5-2018

Geweldige plek aan het water; wat een rust! Prachtig ruim en luxe bungalow met heerlijk terras voorzien van lounge stoelen. Alle luxe is aanwezig. Goed verzorgd park. Wij hebben genoten! Dank dat we in jullie paradijs mochten verblijven! Groet Linda Vera en Chiel

Gereisd met oudere kinderen in april 2018