Chalets Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Geweldig. Zalig , relax loveit❤️

Hans&Petra,
    7-4-2019

Heerlijk gehad, en een schitterende Cube, netjes sfeervol luxe en natuurlijk een super mooi plekje, aan het water en strandje. Heerlijk zitje buiten en genieten van de zonsondergang, boven het mooie Veluwsemeer😍 Jeroen en Ingrid het was super relax, en onze complimenten hoor👍 Onze hond Luna heeft zich ook vermaakt top locatie🐶 lekker genoten. Voor herhaling🍀😎🌸😘 ..... ga zo door toppers! 🥂

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig leuk

Henk Gaikhorst,
    26-11-2018

Het was precies wat je van een blokhut verwacht. Sfeer, stilte rust en ruimte. De kleinzoons hout hakken in plaats van op de telefoon spelen. Onvergetelijk weekend.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima.

E. van der Slik,
    13-9-2018

Mooie ligging. Voor een week vakantie hadden wij een chalet gehuurd van een particulier. We hadden prachtig weer en de omgeving is mooi te fietsen en te wandelen

Gereisd met partner in augustus 2016

Angela wouters,
    4-8-2018

Heerlijke rustige camping vlakbij de koog...het centrum waar je volop kunt winkelen en eten Ruime chalets zeer compleet ingericht. Voor ons perfect omdat de hond ook mee mocht....2 slaapkamers voor ons en 2 pubers....wasgelegenheid aanwezig,geen herrie savonds wat voor ons erg fijn was. 5 minuten van het strand. Volgende keer gaan we weer naar deze camping. Voldoende privacy, je kijkt niet bij de buren naar binnen. Voor de kleinere kinderen een speeltuintje met zandbak,en een ijshockey, pingpongtafel onder een afdak

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Steffen en Marjon, camping Coogherveld Texel, eigenaar, 6-8-2018

We willen u bedanken voor uw uitgebreide review!! Tot de volgende keer!

Nette chalets, vriendelijke eigenaren

J. Verhoeven,
    16-7-2018

Mooie camping met zeer vriendelijk personeel. De chalets/camping is op nog geen 5 minuten wandelen van het centrum in De Koog. Nette chalet, was schoon en voldoende/basic ingericht. Voldoende privacy rondom het chalet en men kan de auto bij het chalet parkeren. Ook de prijs was niet duur. Kortom niets negatiefs op aan te merken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Marjon van camping Coogherveld, eigenaar, 6-8-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te schrijven, tot de volgende keer!!