Chalets Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Ga genieten !

Fam. Baas,
    18-4-2019

Rust, weg uit de herrie van verkeer etc. van de Randstad. Reinheid, je voelt je pas echt welkom op een goed schoongemaakt vakantie adres. Wellness, als alle voorzieningen voldoen aan de verwachtingen is het genieten zoals beloofd. Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel, kortom “zen” en met weemoed weer op huis aan !

Gereisd met partner in april 2019

Heel vriedelijke bediening en niets was teveel

Delmer,
    9-4-2019

Twee nachten met ontbijt 07-0402019. Het was een heel goed en heerlijk ontbijt. De bediening is heel behulpzaam en heel vriendelijk. Niets is teveel. Dit was een aangename verrassing waardoor wij zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig. Zalig , relax loveit❤️

Hans&Petra,
    7-4-2019

Heerlijk gehad, en een schitterende Cube, netjes sfeervol luxe en natuurlijk een super mooi plekje, aan het water en strandje. Heerlijk zitje buiten en genieten van de zonsondergang, boven het mooie Veluwsemeer😍 Jeroen en Ingrid het was super relax, en onze complimenten hoor👍 Onze hond Luna heeft zich ook vermaakt top locatie🐶 lekker genoten. Voor herhaling🍀😎🌸😘 ..... ga zo door toppers! 🥂

Gereisd met partner in maart 2019

Echt een super chalet.

Annie Stomphorst,
    6-3-2019

Super chalet vzv alle gemakken. Schoon, mooie badkamer met douche. Heerlijk ruim bed. Mooi terras met warmteheaters en fabelachtig uitzicht. Verzorging door Chantal en Frank is prima.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

C vd M,
    2-12-2018

Goed verzorgd huisje, eenvoudig maar precies goed, super fijne plek, ook heerlijk gegeten in hun restaurant de Admiraal, van harte aanbevelen!

Gereisd met partner in november 2018