Chalets Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Ga genieten !

Fam. Baas,
    18-4-2019

Rust, weg uit de herrie van verkeer etc. van de Randstad. Reinheid, je voelt je pas echt welkom op een goed schoongemaakt vakantie adres. Wellness, als alle voorzieningen voldoen aan de verwachtingen is het genieten zoals beloofd. Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel, kortom “zen” en met weemoed weer op huis aan !

Gereisd met partner in april 2019

Echt een super chalet.

Annie Stomphorst,
    6-3-2019

Super chalet vzv alle gemakken. Schoon, mooie badkamer met douche. Heerlijk ruim bed. Mooi terras met warmteheaters en fabelachtig uitzicht. Verzorging door Chantal en Frank is prima.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een oase van rust en luxe

R Ruvo,
    21-11-2018

We zijn nog steeds onder de indruk. Een smaakvol ingericht huis. Er miste niets. Binnenkomen en gelijk genieten. Dat zochten we en hebben dat gevonden. Ook als het weer niet zo goed is, maakt het uitzicht alles goed. De zons opgang en ondergang zijn spectaculair. Wij zouden zeggen niet lang overleggen maar boeken. Dit is denken wij één van de mooiste locaties van Nederland !

Gereisd met partner in november 2018

Super de Luxe Chalet met een super uitzicht !

F de Graaff,
    29-8-2018

Hebben een onvergetelijke vakantie gehad in een super de luxe Chalet op een prachtig nieuw resort met uitzicht op het Markermeer. Het Chalet is splinternieuw en van alle luxe voorzien. Een prachtig afgeschermd terras direct aan aan het water.. je ziet de visjes gewoon voorbij zwemmen. Heerlijke luxe lounche banken met zelfs voor de koude dagen ingebouwde terras verwarmers. Van binnen in het Chalet is het alleen maar luxe.. alle keuken apparatuur die je maar kunt bedenken.. die wij thuis niet eens hebben.. bijvoorbeeld keramisch koken, een Cooker, vaatwasser, oven, magnetron, zelfs een bonen koffie machine.. dan de inrichting, dat is super de luxe, met een prachtige tv en zelfs Sonos speakers. De badkamer is een plaatje, met zelfs een regendouche.. Kortom zoveel luxe hadden we niet verwacht. Ook Chantal en Frank de eigenaren stonden altijd met informatie voor ons klaar, want in de omgeving is genoeg te doen. Kortom het was geweldig

Gereisd met partner in augustus 2018

Super de luxe chalet, adembenemend uitzicht

Toon en Sylvia Leermakers,
    9-5-2018

Geweldige vakantie gehad. Super de luxe chalet. Alles aanwezig wat je maar kunt wensen. Uitzicht op het Markermeer adembenemend. Zeer groot terras aan het water omgeven door glas voor de wind, deels overdekt met warmtelampen. Eigenaren Frank en Chantal staan 24/7 klaar voor je. Vanuit je eigen steiger kun je zwemmen, bootje varen of zelfs kleine visjes vangen. Het water is ondiep voor de chalet dus ideaal voor kinderen. Voor de echte sportvissers zijn elders mogelijkheden om te vissen. Prachtige omgeving, leuke uitjes/excursies, leuke steden, supermarkten en winkelcentra en goede restaurants. Op het resort is een eetcafe/restaurant. Auto of fiets aanbevolen.

Minpuntje: Resort is nog niet helemaal klaar wat betreft het plaatsen van nog een aantal Chalets en het aanleggen van sommige tuinen. Wij hebben hier verder geen overlast van gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)