Chalets Nederland

8.567
    9.282

We hebben een aantal aanbieders voor Nederland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nederland

Heerlijk chalet op een mooie locatie

Ellen,
    6-1-2018

Fijn chalet met alles er op en er aan. Ruim woon gedeelte, heerlijke hangbank, fijn twee persoonsbed, sauna en grote tuin aan het haventje. Alles wat je wenst is aanwezig. Contact met de eigenaar van het chalet is erg prettig. Het enige minpuntje zijn de eigenaren van het park waar het chalet op ligt, die zijn niet zo klantvriendelijk. Maar met een beetje geluk heb je daar niet zo veel mee nodig.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk plekje

Rianne,
    17-9-2017

Een fijn chalet aan de haven van het park. Prima de ruimte een lekkere sauna inbegrepen. Leuk park, fijn zwembad voor kleine kinderen (1-4jr) Genoeg in de omgeving te beleven. Voor de visliefhebbers: voor t huisje in de haven, in het meer goed te vissen! Veel gevangen! En het kanaal is ook nog goed te vissen niet geprobeerd. Prettig contact met de verhuurder.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Wouter,
    17-8-2017

Mooi huisje. Ruim woongedeelte / keuken. Lekkere plofbank, sauna, grote voortuin met loungebank. Aanlegplaatsen voor de deur. De 1 persoonsbedden zijn wat smal maar verder prima verblijf, aan het water en vlakbij zwembad en voetbal/tennisbaan. Gewoon een heel gezellig chalet.

Park is ook erg mooi. Tips: bootje huren, eten in restaurant, het kinderboerderijtje (alpaca's, kangaroes)

Contact met eigenaar was prima...

Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie gehad in super chalet.

Jo Kouwenberg.,
    12-6-2017

Met 6 personen iets te weinig bergruimte.ver geen opmerking ,zeer netjes park met vriendelijke medewerkers.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke "mei-break" op prachtig plekje!

Liz,
    15-5-2016

Even weg van alles in een heerlijk huisje! Sauna werd zeer gewaardeerd! En de wifi in het huisje was top voor de jongelui (14+ kinderen). Alles was er gewoon (incl fles wijn als welkom) en contact met eigenaar zeer plezierig! Fietsen die er staan en je kan gebruiken zijn ook erg prettig. Zwembad voor "grotere" kinderen niet heel groot, maar het strandje is bij mooi weer wel erg leuk! Heerlijk gevaren ook op de Friese wateren daar. Zeer moeite waard. Leuke trip naar Leeuwarden, je bent er zo, waar meer dan genoeg te doen is, inclusief 2 bioscopen Goed dat de kinderen weer leren wat afwasbeurten zijn en hoe dat werkt. Verder was echt alles gewoon aanwezig en de bedden sliepen heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016