• 3.670

Reviews over accommodaties in Nederland

Fantastisch!

C vd M,
    2-12-2018

Goed verzorgd huisje, eenvoudig maar precies goed, super fijne plek, ook heerlijk gegeten in hun restaurant de Admiraal, van harte aanbevelen!

Een oase van rust en luxe

R Ruvo,
    21-11-2018

We zijn nog steeds onder de indruk. Een smaakvol ingericht huis. Er miste niets. Binnenkomen en gelijk genieten. Dat zochten we en hebben dat gevonden. Ook als het weer niet zo goed is, maakt het uitzicht alles goed. De zons opgang en ondergang zijn spectaculair. Wij zouden zeggen niet lang overleggen maar boeken. Dit is denken wij één van de mooiste locaties van Nederland !

heerlijk

elza,
    15-9-2018

we hebben het heerlijk gehad/prima ontvangst/kota super groot voor ons 2 /tv/keuken/knus...

de hottube veel te warm gestookt/onze fout/ff bijgooien...toch nog van genoten

ontbijt werd naar kota gebracht was super lief en voldoende

koffie in kota /zelf zetten

super

nog het italiaans 3 gangen menu genomen

het was verrassend en super lekker

Super de Luxe Chalet met een super uitzicht !

F de Graaff,
    29-8-2018

Hebben een onvergetelijke vakantie gehad in een super de luxe Chalet op een prachtig nieuw resort met uitzicht op het Markermeer.

Het Chalet is splinternieuw en van alle luxe voorzien. Een prachtig afgeschermd terras direct aan aan het water.. je ziet de visjes gewoon voorbij zwemmen. Heerlijke luxe lounche banken met zelfs voor de koude dagen ingebouwde terras verwarmers.

Van binnen in het Chalet is het alleen maar luxe.. alle keuken apparatuur die je maar kunt bedenken.. die wij thuis niet eens hebben.. bijvoorbeeld keramisch koken, een Cooker, vaatwasser, oven, magnetron, zelfs een bonen koffie machine.. dan de inrichting, dat is super de luxe, met een prachtige tv en zelfs Sonos speakers. De badkamer is een plaatje, met zelfs een regendouche..

Kortom zoveel luxe hadden we niet verwacht. Ook Chantal en Frank de eigenaren stonden altijd met informatie voor ons klaar, want in de omgeving is genoeg te doen. Kortom het was geweldig

Erik,
    26-8-2018

Geweldig netjes schoon,zeker voor herhaling vatbaar