Maastricht

chalets in Maastricht

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

chalets Maastricht

Reviews over Maastricht

• 1Bollen11-10-2021

Ongastvrije stad

Vreselijke ongastvrije stad.Ik was met vrienden naar Maastricht gereden.Ik wilde parkeren op de parking Cabergerweg.De parkeer automaat was zo lastig te bedienen dat de betaling niet lukte.Ik was daar niet de enigste buitenlander met dat probleem.Ik ben samen met de andere buitenlanders die niet konden betalen onverrichte zaken weer weg gereden.Parkeergeld betalen is voor mij geen probleem maar dit moet wel gemakkelijk zijn.Ik heb dus niks kunnen zien van deze stad.

• 1Cultuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2021

• 10Leo25-03-2021

Antiekmarkt Stationsstraat bestaat niet meer!

Ik zie dat hier nog staan: Iedere zaterdag is er bovendien van 10.00 tot 16.00 uur een antiek- en vlooienmarkt in de Stationsstraat, maar die is er al jaren niet meer. Maar....Maastricht blijft zeker een bezoek waard. Een van de, zoniet de leukste stad in NL!

• 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2021

• 8Bron van der Velden22-12-2020

sfeervolle stad

gezellig, prachtige winkels en pleinen, oude gebouwen, voldoende parking ondergronds. uitstapje gemaakt naar St. Pietersberg, zeker de moeite waard.

• 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2020

• 7H.noordzij23-10-2020

Goed,metn paar aanmerkingen.

Na 4 dagen op resort Dormio weer naar huis. Heerlijk kunnen fietsen,fijn gewandeld en ook nog kunnen shoppen. Het covidvirus zorgt voor minder drukte maar ook voor minder gezelligheid. Alle restaurants dicht maar wel voldoende take aways. Leuk huisje in een sfeervolle setting. Helaas niet alles even schoon.. En handdoek vergeten?... dan huren voor 8 euro! Verder alles aanwezig incl. een bed wat je als minitramp kunt gebruiken,erg zacht dus.

• 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9Antoinette van der Linden16-10-2020

Maastricht is geweldig, fietstocht gemaakt met Baja met gids, echt een aanrader, wij waren er net voor de horeca sluiting, maar wat is het gezellig met al die terrasjes en wat kun je in Maastricht lekker eten. Wij zijn fanatiek golfers en waren in een resort naast de International Maastricht. Perfect!

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9Eline13-10-2020

Fijne gezellige stad.

Veel te doen in de stad en directe omgeving. Mooie combinatie van shoppen, terrassen, lekker eten, stad, wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9NT29-06-2020

Prachtige stad, prachtige bezienswaardigheden, hee

Maastricht is een prachtige stad, veel cultuur, lekker eten, hele leuke, originele winkels.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 6Liefhebber André Rieu30-12-2019

Slechtste bed ooit in de Hofnar

juli 2019 tweepersoons kamer (190 € zonder ontbijt) in de Hofnar in Maastricht. Bed was niet opgemaakt. In slaap komen was totaal onmogelijk op die mislukte kleine slaapbank door een houten dwarsplank op buikhoogte. Naast elkaar slapen kon ook niet want het 2e bed stond in de keuken. Zonlicht weren ging niet omdat er gordijnen ontbraken. Hadden we dat maar tevoren geweten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Jeanine11-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Genoeg te doen en het is er heel gezellig

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2019

• 9Sabrina29-08-2019

Aangenaam verrast

Maastricht is een bruisende stad, met veel bezienswaardigheden. Leuk item is het boekje time to momo 100 % Maastricht

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur