Chalets Luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

The place to be voor een heerlijk verlof!

Vereecken Hugo,
    6-9-2018

Na lang zoeken hebben we uiteindelijk dit vakantiehuisje gevonden. En heel tevreden omdat het qua prijs zeer gunstig is evenals de omgeving in volle natuur en met prachtige wandelingen om te maken.
    Ook de vriendelijkheid van de eigenaars is spontaan. Heerlijke mensen om mee te praten. Alles zeer netjes en modern. Er zijn ongeveer 2 jaar geleden dan ook renovatiewerken uitgevoerd. Waarschijnlijk is ook de trap dan aangepast want ik en mijn vrouw, 70 jaar oud, hebben er totaal geen problemen mee. Een plaats om tot rust te komen en op slechts enkele kilometers van het stadje Vianden en iets verder Diekirch. Ook een ander stel raadden we het reeds aan. Twee jaar na elkaar het huisje gehuurd en wat een constante wordt voor de volgende jaren☺. Beter hadden we niet kunnen vinden en geloof me, we hebben wat afgezocht!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Lia,
    9-9-2017

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het was heerlijk. Je voelt je hier echt welkom. Maria en Andy zijn fijne mensen, je voelt je hier thuis.

Gereisd met partner in augustus 2017

Niks mis mee

erikdriessen,
    22-10-2016

Prima huisje voor redelijke prijs. Ideaal met kleine kinderen, want aardige speeltuin en voetbalveld. Mooi uitzicht. Huisje eenvoudig, maar toch wel van alle gemakken voorzien. Boven geen verwarming, maar dik in oktober was het warm genoeg. Voor wie niet opziet tegen wat kilometers maken, ligt het goed centraal. Dichtbij Vianden bijvoorbeeld. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Reden om vaak terug te komen!

Math,
    5-9-2016

Als je niet van rust en ruimt houdt moet je hier niet zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Fam Feijen,
    5-9-2016

Super vriendelijk ontvangst, de huisjes waren netjes en schoon. wie houdt van rust en ruimte is hier zeker op zijn plaats. Er zijn vele wandel mogelijkheden, we komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2016