We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

chalets Luik

We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luik

Prachtig gelegen en van alle gemakken voorzien

Jurgen,
    11-9-2017

We hebben twee weken met plezier in "Chez Ellen" doorgebracht. Het ligt op een prachtige locatie met een fraai uitzicht over glooiende velden en de zo kenmerkende bossen. Het huisje zelf is van alle gemakken voorzien. Met name de compleet uitgeruste keuken verdiend hierbij een aparte vermelding. Ruim voldoende pannen, keukengereedschap, borden en bestek aanwezig.

De eerste week was wat het weer betreft even afzien. Heel veel regen en behoorlijk fris. Maar dat was geen probleem want binnen zaten we droog en we hebben dankbaar gebruik gemaakt van de aanwezige open haard. En bij elke doe-het-zelf zaak in de buurt kun je openhaard hout kopen. Overigens is het huisje ook van een uitstekende centrale verwarming voorzien.

Tips: In het nabijgelegen Trois Ponts vind je een Hubo (doe-het-zelf), een Carrefour en een Delhaize supermarkt. Die laatste heeft buiten(!) ook een soort wasserette opstelling waar je dus 24/7 een was kunt draaien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische week gehad!

Paco,
    3-8-2017

Fantastische omgeving. Chalet is van alle gemakken voorzien, schoon, mooi ingericht, rustig gelegen. Dichtbij alle bezienswaardigheden zoals natuur en geschiedenis. Zeer vriendelijke eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige chalet met alle luxe van binnen!

Valleria,
    2-8-2017

Mooie chalet met alle nodige luxe in een dorp vlakbij Vielsalm. Lopend ben je binnen enkele minuten in het Bos. Prachtig uitzicht vanuit de veranda van het chalet. Eigenaar zeer vriendelijk, leuk welkom met een flesje Cava. Aanwezig Wifi, vaatwasser, mooi moderne badkamer en stijvol ingericht. Met de auto is veel te bereiken wij zijn met ons gezin erop uit gegaan. war Museum Bastogne, kanoën, grotten van remouchamps bezocht, mooie wandeling Ninglinspo, Vielsalm, bij maboge in de rivier gezwommen. er is nog veel meer te doen en te beleven we hadden echter maar een week.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plek maar erg prijzig

Jeroen,
    27-6-2016

Met drie families 5 dagen in dit ruime chalet vakantie gevierd. Een heel ruim chalet dat feitelijk uit twee delen bestaat. Mooi zwembad maar helaas onverwarmd en tijdens ons verblijf met temperaturen rond de 20 graden erg fris (tussen 18-20 graden). Wat ontbreekt is een degelijk hekje voor het zwembad, in plaats daarvan een gammel poortje. Ruime tuin maar zo gelegen dat je alleen middagzon hebt op het terras, niet bij het ontbijt. Goede keuken en prima geoutilleerd. Ruime koelkast. Mooie grote haard.

Bijkomende kosten zijn hoog. Gas water licht voor €22/dag gaat nergens over. WiFi doet het feitelijk niet. Verder prima tv maar batterijen ontbraken evenals hdmi tussen dvd en tv. Bedden kunnen ermee door. Mooie pingpongtafel in de garage maar zonder bruikbare batjes en balletjes. Totale prijs aan de hoge kant voor overall kwaliteit.

Op steenworpafstand prima restaurant. Daarnaast is locatie top.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Juul,
    30-4-2016

Alles was goed! Kei mooi huis, een geweldig BBQ-huis. Grote tuin, waarin kinderen (in ons geval, 8-12jr) zich uitstekend kunnen vermaken, vooral de kabelbaan was erg in trek. Mooi uitzicht en omgeving En onverwachts nog een dik pak sneeuw. Helemaal Top!

Gereisd met vrienden in april 2016