We hebben een aantal aanbieders voor Les Menuires voor je op een rij gezet:

chalets Les Menuires

We hebben een aantal aanbieders voor Les Menuires voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Menuires

Super skiën maar niets te beleven

Natasja,
    20-3-2019

Heel leuk klein soort dorpje waar allemaal chalets staan. De chalets zijn ruim opgezet maar zeker niet zo ruim als op de foto's. woonkamer was kleiner dan we verwacht hadden en ook zeker niet zo gezellig als op de website. Keukengerei had zeker wat uitgebreider gekund.

Verder was het prima. 2 slaapkamers en 2 badkamers (1 douche, 1 bad, 2 toiletten) op de begane grond. Met een trap naar boven heb je de woonkamer met open haard, eettafel en keuken. Ernaast een sauna met ook weer een douche. En weer een trap naar boven heb je 2 slaapkamers en 2 badkamers (douches en 2 toiletten).

Locatie is top. 40meter lopen en je kunt naar beneden skiën.

Was wel jammer dat er helemaal NIETS te beleven is. In Les Menuires is het dodelijk saai met matige eetgelegenheden. Op de pistes moet je stoppen bij een restaurant wat je tegenkomt want je weet niet waar de volgende is. Ook erg duur (hamburger € 27) om te lunchen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Joanne Smitz-Nieuwenhuijs,
    2-3-2019

Geweldig huis pal aan de piste met uitstekende verzorging & drankjes en heerlijk eten en met zorg bereid !!dankzij Sanne en wietse fantastische gezellige week gehad !! Nogmaals dank !!

Super

ties nieuwenhuijs,
    1-3-2019

Super accomodatie aan de piste, in het midden van het ski gebied.

Personeel Wietse en Sanne waren super vriendelijk en het eten was heerlijk.

Aanrader voor grote families of groepen.

Ook was het niet te veel gevraagd om af en toe op te passen op de kleinste kinderen en Wietse en Sanne zetten graag een stapje extra.

Wij hebben een super vakantie gehad.

Allememachies! Wat een top vakantie

Marc,
    1-3-2019

Te gek! Super leuke staf. Wietse en Sanne super bedankt. Echt een top vakantie

Top!

Carola,
    18-2-2019

Lekker genieten en verwend worden, Heerlijk chalet, lekker huiselijk met iets mindere banken maar wel een heerlijk bed, jacuzi, nette douche en een super topduo als staf! Verwend met heerlijk eten!, ook een ruime keuze in ontbijtsoorten . Top.