We hebben een aantal aanbieders voor Kaprun voor je op een rij gezet:

Reviews over Kaprun

Uitstekend chalet!

Hilko,
    12-2-2019

We hebben een zeer fijn verblijf gehad in dit chalet. Zeer gastvrij ontvangen en prima verzorgd deze dagen door Jan en Jacqueline. Ze weten een mooie sfeer neer te zetten en geven handige tips over het verblijf in Kaprun. Eten was uitstekend en chalet was verder keurig en ruim. Ligging is uitstekend, centraal in Kaprun, met een bushalte op 10 meter lopen, voor als je bijvoorbeeld naar iets verder gelegen skigebied wil. En vergeet niet aan Jan te vragen naar het mysterie van de burcht in Kaprun....

Gereisd met vrienden in februari 2019

Maarten,
    2-1-2019

Inmiddels voor de 3e keer de Kerstdagen doorgebracht in het prachtige Chalet an der Piste. De ligging van het chalet doet zijn naam eer aan; het is daadwerkelijk vanuit de voordeur de piste op. Het chalet heeft een moderne en lichte inrichting en van alle gemakken voorzien. De Maiskogel is wellicht niet het meest spectaculaire skigebied maar door de beperkte omvang ideaal om met kinderen te skieën en de afdalingen zijn daadwerkelijk leuk. Vanaf 2019 is er ook een directe verbinding naar de Kitzsteinhorn, de gletsjer waar bijna het hele jaar door ski mogelijkheden zijn.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Mooi chalet, bij het centrum. Top catering!

Else Zwarts,
    28-2-2018

Voor het eerst in Kaprun deze winter en het is ons zeer goed bevallen. Het dorp, maar ook het chalet. Een sfeervol huis direct bij het centrum. Een fijne en rustige locatie, maar wel alles dichtbij. Het chalet is catered en het was uitstekend. Alles goed verzorgd. Ook wordt de boel goed schoongehouden.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Erg leuk chalet

Pieter,
    25-3-2017

Wij hebben met 10 man erg genoten van dit gezellige chalet. Geheel vrijstaand met allemaal een eigen douche. Beetje hotelkamers eigenlijk. Leuke keuken waar we heerlijk ons ontbijt hebben gehad.ligging is erg centraal in het dorp. We komen zeker terug. Ook erg attente jongedame bij het inchecken. Al met al een warme douche !!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Top lokatie

Denise,
    14-3-2017

ideaal, vanuit het appartement de piste op! Het uitzicht is ook prachtig! Kids kunnen evt spelen in de tuin, vanzelfsprekend zit daar wel een stijle helling vlak naast.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017