• 17.910

Reviews over accommodaties in Italië

Fantastisch!

Familie Sieben,
    1-11-2018

Vakantie met net een beetje extra. Bij chalet Noord Italië staat persoonlijke aandacht en het iedereen naar de zin maken heel hoog in het vaandel. Ze hebben tips voor uitjes, helpen je de weg te vinden als je het niet meer weet, zijn uiterst gastvrij en hebben duidelijk een passie, dat (naast uiteraard de schitterende omgeving en heerlijke complete chalets) heeft ervoor gezorgd dat wij vorige week voor de 2e keer genoten hebben van een fantastische vakantie. Ondanks dat wij nu alles gedaan en gezien hebben wat we wilden, zouden we alleen voor de gastvrijheid en passie van Rob en Yolanda nog eens terug willen.

Lieve mensen, super bedankt voor een onvergetelijke week, wij hebben als gezin herinneringen for life gemaakt, en uit de grond van mijn hart zeg ik hopelijk tot ziens!

Fenomenaal😍

Judith Van der Linden,
    27-10-2018

Fantastische nazomer gehad in Porlezza. Wij verbleven in Como 9, een schoon en ruim chalet met heerlijke grote douche cabine. Twee slaapkamers, keuken, zithoek en grote veranda. Er is écht overal aan gedacht, keukengerei is vollop aanwezig, speelgoed voor de kinderen, spelletjes en er lag zelfs een bootje onder het huisje. Echt fantastisch. We hebben heerlijk weer gehad en daarom veel heerlijke momenten aan het strandje doorgebracht. Het strand ligt aan t einde van t straatje, ideaal!

Het zwembad was gesloten, maar we hebben het geen moment gemist, het meer biedt genoeg.

De omgeving is schitterend, authentieke dorpjes en natuurlijk de prachtige bergmeren en vergezichten. Wij hebben Como bezocht, wat alleen voor de rit ernaartoe al een aanrader is. Ook de berg op gereden naar het kruis dat vanaf de camping zichtbaar is, fenomenaal uitzicht! Ook Milaan bezocht, prachtige stad.

Kortom, Porlezza en Chalet noord italie is zeer goed bevallen!

Was voor de vierde keer weer perfect! Tot gauw !

Raymond van Eijk,
    23-10-2018

Het was weer geweldig! Nu voor de vierde keer in Chalet Parigi I. Het voelde echt als thuiskomen. Fantastische plek vlak aan het meer van Lugano. Het chalet is van alles voorzien wat je nodig hebt. Er stond zelfs een extra gaskachel in chalet zodat we 's avonds nog lang op de veranda konden zitten! Alles weer perfect geregeld. Warm ontvangst door Jack. Onze dochter van twee heeft ook genoten. We komen zeker gauw weer terug.

Heerlijk weekje weg met de ukkepukken

Familie Linssen,
    23-10-2018

Fijne vakantie gehad met onze kinderen (3 en 1 jaar oud). Chalet (Rotterdam) is prettig ingericht (Ikea-spulletjes, fijne bedden). Fijn dat er een poortje zit om de veranda af te sluiten. Auto konden we direct naast het chalet parkeren. Camping zelf heeft op meerdere punten wel een update nodig. Zoals toiletgebouwen die buiten gebruik zijn (verder) af te breken of te herstellen. Zwembad vonden we niet zo geschikt voor onze kids. Daartegenover is het strandje echt heel dichtbij en goed overzichtelijk (waterschoenen zijn een echte musthave). Leuk watervalletje waar onze oudste niet bij weg te slaan was.

Naast de camping (makkelijk via het strandje te bereiken) ligt nog een camping waar ze voor de kinderen leuke dingen organiseren. Op diezelfde camping kun je ook goed uit eten (ook met de allerkleinste kiddo’s). Kortom een hele fijne week gehad!

Geweldig

Fam. Classen,
    19-10-2018

Wederom kunnen we terug kijken op twee prachtig mooie vakantieweken in een Brevar chalet. Alles compleet en een hele goede service. Persoonlijk kennis mogen maken met de eigenaar en leuke tips mogen ontvangen. Porlezza aan het meer van Lugano is een geweldig mooi stukje aarde. Echt een aanrader en voor ieder wat wils. Het voelt sinds bijna vijf jaar steeds weer als thuiskomen. Porlezza tot volgend jaar!