We hebben een aantal aanbieders voor Hulshorst voor je op een rij gezet:

Reviews over Hulshorst

Geweldig. Zalig , relax loveit❤️

Hans&Petra,
    7-4-2019

Heerlijk gehad, en een schitterende Cube, netjes sfeervol luxe en natuurlijk een super mooi plekje, aan het water en strandje. Heerlijk zitje buiten en genieten van de zonsondergang, boven het mooie Veluwsemeer😍 Jeroen en Ingrid het was super relax, en onze complimenten hoor👍 Onze hond Luna heeft zich ook vermaakt top locatie🐶 lekker genoten. Voor herhaling🍀😎🌸😘 ..... ga zo door toppers! 🥂

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig

Ellen Gerrits,
    9-6-2018

Heel mooi verblijf op een prachtige locatie aan het water. Ingericht voor 4 personen. Een groot terras met een tuinset, en zonnescherm. Voor kinderen is er ook een trampoline aanwezig. De hond mag ook mee, hiervoor is de tuin afgezet met een hekwerk. Het park is mooi verzorgd. Je voelt je er meteen welkom.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijselijk

Linda Pirovano,
    3-5-2018

Geweldige plek aan het water; wat een rust! Prachtig ruim en luxe bungalow met heerlijk terras voorzien van lounge stoelen. Alle luxe is aanwezig. Goed verzorgd park. Wij hebben genoten! Dank dat we in jullie paradijs mochten verblijven! Groet Linda Vera en Chiel

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Johan Konings,
    19-2-2018

Geweldig mooi uitzicht, park prima verzorgd. Wat een rust in februari.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Matthijs,
    22-10-2017

Een heerlijk huisje met wijds uitzicht en s ochtends verse broodjes. Het was rustig op het park, dus dat was bonus. Maar het kan ws druk zijn. Bad Hoophuizen is echt perfect voor wind/kitesurfers. De snackbar en het restaurant kunt u beter vermijden.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)