We hebben een aantal aanbieders voor Hellendoorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Hellendoorn

Geweldig leuk

Henk Gaikhorst,
    26-11-2018

Het was precies wat je van een blokhut verwacht. Sfeer, stilte rust en ruimte. De kleinzoons hout hakken in plaats van op de telefoon spelen. Onvergetelijk weekend.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Authentiek!

Richard,
    26-10-2015

De Boomstamhut van de familie Van Dijk is een hut in het bos gebouwd van bonkige boomstammen. Dat het hier een echte authentieke blokhut betreft merk je direct bij aankomst; dit is geen luxe bungalow. Dit is voor de één onaangename verrassing (‘donker’, ‘onhandig’), voor de liefhebber van authenticiteit juist een pluspunt. Zoals door anderen reeds opgemerkt is de hut ‘back to basic’.

Een perfecte plek om ‘even helemaal weg’ te zijn, ver genoeg van de bewoonde wereld om lekker helemaal tot rust te komen, dichtbij genoeg om vlot boodschappen te kunnen doen in Hellendoorn of het pretpark te bezoeken. Hoewel laatstgenoemde zich naast het perceel van de boomstamhut bevindt hebben wij het park niet gehoord, je hebt hier dus geen enkele hinder van.

De hut is een goede uitvalsbasis voor wandelingen, wij hadden echter slecht weer. Ook dan is dit een mooie plek; met een goed boek bij de open haard. Ik kan mij echter voorstellen dat dit voor kinderen een minder leuke dagbesteding is.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Droomhut op de hei!

Silvia Dikmans en Martin Vissers,
    30-5-2014

Wat een geluk dat deze mensen hun jeugddroom hebben waargemaakt en daarmee onze droomhut hebben gebouwd!

Je voelt dat het gemaakt is met hart, ziel & passie, iedere nerf van iedere boomstam ademt dit uit.

Zo authentiek en met oog voor ieder detail, nergens storende kabels of leidingen. Zelfs de toiletrol-houder is met zorg van hout gemaakt.

Toen we aankwamen en op de veranda gingen zitten zeiden we tegelijk tegen elkaar; Hier gaan we nooit meer weg, wat een uitzicht!

Wat ons betreft mogen de gasflessen weg, we hebben alle dagen, naast de BBQ, gekookt op de perfecte kachel met 'sigaarverbranding', top!

Kortom...een paar droomdagen in een droomhut.

Wij komen zeker terug!

Martin, Silvia & ruwharige teckel Horrido

Gereisd met partner in mei 2014

Super geweldige plaats om tot rust te komen

Fam. GT Boom,
    24-6-2013

Een heerlijk rustige plek midden in de natuur met een geweldig uitzicht.

De houtkachel brandde bij aankomst, wat een gastvrij onthaal! wij waren met 4 volwassenen en 2 kinderen. De kinderen sliepen beneden, een stel sliep op zolder en een stel op de begane grond. En wat hebben we het leuk gehad dankzij dit heerlijke huis met voldoende hout om de kachel de hele herfstvakantie te laten branden. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

Fantastische plek in bos voor wandeling of fiets

Linda van der Heijde,
    30-10-2012

Deze plek is echt uniek! Midden in het bos staat deze hut. Vanuit hier kunt u gelijk aan de wandel of op de fiets. Geen internet, televisie of wifi, dus weer tijd voor elkaar of zeker een goed boek(en) mee en een pak kaarten! Geen verwarming maar open haard en houtkachel. Lekker! Open haard hout genoeg! Etenswaar goed opbergen of je krijgt bezoek van de muizen... Deze plek is back to basic en natuur! Aanrader! Samen met gezin of met groep vrienden die willen fietsen of aan de wandel gaan. Genoeg te zien ook in de buurt; Sallandse heuvelrug, Twente of Deventer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012