Groningen

Reviews over accommodaties in Groningen

Schitterende plek aan het Lauwersmeer

Fam. van der Smeede,
    5-7-2012

Het chalet ligt aan de rand van de camping Lauwersoog en dat is ideaal voor de rust en je kan gebruik maken van de faciliteiten van de camping. Het vrije uitzicht over het Lauwersmeer vanaf het terras is gewoon fantastisch. Het chalet is van alle gemakken voorzien, zoals een televisie, stereo, keuken incl. afwasmachine en ijskast, speelgoed voor de kleine etc. Je kan gewoon met de auto naast het chalet parkeren en dat is handig voor het in- en uitpakken van de koffers. Voor vragen was de eigenaar in de buurt en werd je netjes te woord gestaan en geholpen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek

Geert de Ruiter/Mieke Brands,
    2-7-2012

De plek aan het Lauwersmeer is in een woord, geweldig. Vooral het terras nodigt uit om in stilte mijmerend over het water te staren. Het chalet is op een prettige manier huiselijk ingericht met alles erop en eraan dat wel prettig is als je met het opnbaar vervoer komt. Het is veel completer dan je zou verwachten van een huurchalet voor een paar dagen. Het is goed onderhouden en schoon. De eigenaar stelde zich zeer bescheiden en hulpvaardig op voor, tijdens en na het verblijf. Een beoordeling van 09-09-2011 moet welhaast over een ander chalet en andere eigenaar gaan. Wij kunnen ons niet voorstellen dat die over deze Strandhut en deze eigenaar gaat. Ook prettig dat je gebruik kunt maken van faciliteiten van de camping. Deze mensen zijn ook uitermate behulpzaam en soepel. Wij komen terug met twee van onze beste vrienden.

Gereisd met partner in Wed Jun 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genieten

Jennifer,
    2-9-2011

Echt een aanrader. Chalet Lauwerzand is particulier bezit. Een gastvrij, keurig, goed onderhouden chalet waar je nog wordt ontvangen met een welkomst pakket. Een ruime veranda en grote tuin waar het heerlijk vertoeven is zowel in de zon als schaduw, het geluid van het water en de vogels echt genieten en niet te vergeten overal konijnen. Eén nadeel vond ik persoonlijk, het stapelbed in de 2de slaapkamer is erg benauwd en mi. niet geschikt voor twee volwassenen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

volledig, gastvrij, rust en ruimte

Jolanda de Vries,
    8-9-2008

Je komt even helemaal tot rust in een verrassende omgeving met goede restaurants en vermaak

Gereisd familie in september 2008

ik heb me er erg thuis en welkom gevoeld, dank je wel