Friesland

Reviews over accommodaties in Friesland

Héérlijk

Fam. duiker,
    19-8-2018

Een hele fijne plek vlak bij de kinderboerderij..heerlijke week op een fijne camping. Enige min puntje was dat om het chalet bomen staan waarin duiven die schijten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Topweek in prachtige luxe en comfortabele chalet!

G. Schippers,
    31-5-2018

Prachtige chalet, helemaal verbouwd naar chalet met veel comfort en ruimte. Chalet staat perfect centraal an het water. Alles goed verzorgd, chalet is volledig gerenoveerd, en dat is te zien. Kan geen dingen bedenkend die niet goed waren, dus top week gehad met hele gezin.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk chalet op een mooie locatie

Ellen,
    6-1-2018

Fijn chalet met alles er op en er aan. Ruim woon gedeelte, heerlijke hangbank, fijn twee persoonsbed, sauna en grote tuin aan het haventje. Alles wat je wenst is aanwezig. Contact met de eigenaar van het chalet is erg prettig. Het enige minpuntje zijn de eigenaren van het park waar het chalet op ligt, die zijn niet zo klantvriendelijk. Maar met een beetje geluk heb je daar niet zo veel mee nodig.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk plekje

Rianne,
    17-9-2017

Een fijn chalet aan de haven van het park. Prima de ruimte een lekkere sauna inbegrepen. Leuk park, fijn zwembad voor kleine kinderen (1-4jr) Genoeg in de omgeving te beleven. Voor de visliefhebbers: voor t huisje in de haven, in het meer goed te vissen! Veel gevangen! En het kanaal is ook nog goed te vissen niet geprobeerd. Prettig contact met de verhuurder.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Wouter,
    17-8-2017

Mooi huisje. Ruim woongedeelte / keuken. Lekkere plofbank, sauna, grote voortuin met loungebank. Aanlegplaatsen voor de deur. De 1 persoonsbedden zijn wat smal maar verder prima verblijf, aan het water en vlakbij zwembad en voetbal/tennisbaan. Gewoon een heel gezellig chalet.

Park is ook erg mooi. Tips: bootje huren, eten in restaurant, het kinderboerderijtje (alpaca's, kangaroes)

Contact met eigenaar was prima...

Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017