Bourgogne

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Heerlijk!

Lia,
    17-12-2015

Rust, gemoedelijkheid, gezelligheid, prachtige natuur, een superplek om helemaal bij te komen!

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie locatie

dave h,
    3-8-2014

Mooie chaletjes, ideaal voor een gezin. Wij waren in een groter huisje met 2 gezinnen en daarvoor zijn de huisjes te klein. De keukentjes zijn wel wat verouderd en mogen gerust wat aangepast worden. Zeer rustige ligging met een supermooi zicht!

Gereisd met partner in juli 2014

Veel te duur

I.W.,
    25-8-2013

Absoluut niet geschikt voor 6 tot 8 personen, max. 4 volwassenen. Keuken zeer beperkt. Koken is improviseren. Nagenoeg geen aanrechtruimte. Miste waterkoker. Elektrische apparaten zo moeten zetten (zie foto) omdat verlengsnoer zeer kort was. Neem eigen lakens en kussen mee! Neem vliegenmepper mee, veel vliegen! Park wordt uitgebreid met 14 huisjes dan denken wij dat zwembad te klein is. Eigenaar spreekt alleen Frans, echtgenote beetje Engels. Omgeving mooi en er is veel te doen. Voor omgeving komen we zeker terug maar dan een andere accommodatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013