• 1.267

Sorteren

1.267

chalets Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Top chalet. Alles in de nabijheid.

Gerwin Beurskens
    30-10-2018

Met een hele club vrienden genoten in dit mooie en ruime chalet. Als je van een authentieke wintersportbestemming houdt, met een top skigebied en een sfeervolle accommodatie dan moet je dit chalet kiezen. De skibus stopt pal voor het chalet en je bent in zo'n drie minuten bij de lift. Je kan het ook lopen, maar daar hadden we niet zo'n trek in. Actief zijn wel weer op de piste. 's Avonds is het wel leuk om wandeling te maken naar het dorpscentrum. Wij vinden dit echt een top chalet.

Prachtig huis. Dichtbij centrum en liften.

Mireille Moschner
    30-10-2018

Sfeervol chalet op korte afstand van de liften en het centrum. Het is een prachtig ruim opgezet en warm chalet. Met veel hout en natuursteen. Bij het gezellige centrum van Châtel. We hadden het gehele chalet afgehuurd. Alle kamers hebben een eigen badkamer. En wat helemaal heerlijk is, is de jacuzzi op het grote balkon van het chalet. Je hebt vandaar uit een prachtig uitzicht op de bergen. Als je van een relaxte sfeer houdt, is dit wel een pareltje hoor. Tenminste, dat vinden wij...

Geweldige vakantie op een geweldig park!

Willem
    4-10-2018

We zijn deze zomer voor de tweede keer op dit park geweest. Het was wederom een geweldige vakantie. Het park is niet groot en ook de huisjes zijn knus, maar de ruimte om het huisje in ongekend groot. Het is er heerlijk rustig. Het huisje is luxe genoeg en op de veranda kun je prima zitten. Het gemeentezwembad is naast het park en hier kun je als gast gratis gebruik van maken. En dat is prima. We komen vast nog wel weer een keer terug want het bevalt ons erg goed!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie van Vilsteren
    28-9-2018

Wat een prachtige accommodatie! Heel erg compleet ingericht, echt overal is aan gedacht! Het was voor ons echt een relaxvakantie! De kinderen vonden het zwembad prachtig, ook het strand is ons zeer goed bevallen. Lekker luieren terwijl de kinderen druk op de rotsen krabben vangen en vissen. Daarna een lekker drankje doen in de strandbar ….. en dan lekker nagenieten op het grote terras! Zelfs met vrienden nog een voetbalwedstrijd gekeken want er was zelfs Fox op tv. In de omgeving lekker gefietst, genoeg te zien voor ieder wat wils.

Enig minpuntje is de stroom, die valt uit als er teveel apparaten aan zijn. Maar daar wordt hard aan gewerkt hoorden wij, dus zal vast opgelost zijn bij onze volgende keer. Want die komt er zeker!

Mooiste plek van de camping! 5 minuten van de zee!

Lilly & co
    22-8-2018

Onze eerste keer op een camping! Ontzettend bijzonder om op zo een prachtige plek te zijn. Het strand is werkelijk maar 5 minuten lopen. Het chalet ligt aan de rand van de camping waardoor je ontzettend veel privacy hebt. Voor onze kinderen was het zwemparadijs geweldig! Onze jongste heeft op de fiets van Bernard en Sylvia leren fietsen! Alleen daarom al een ervaring om nooit te vergeten!

Het chalet is ontzettend smaakvol ingericht en echt van alle gemakken voorzien. Het contact met Bernard en Sylvia verliep ontzettend plezierig en ook het ontvangst op de camping was erg warm. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!